Het is niet eerlijk!

Zo jammer dat dit nu enigzins gevoelig is.

3 likes

Over 20 jaar zitten we daar Bart. Weliswaar zonder Rolex. Maar toch. :partying_face:

1 like

Volledig met jou eens. En lees de regeltjes van het forum, het mag ook gewoon niet. Verdient een🏴als je er één tegenkomt.

2 likes

Bier?

Het was meer voor @Bataviaan bedoeld dan algemeen hoor. Als hij zich niet prettig voelt hoe hij bejegend wordt… Sommige heren laten geen spaan van elkaar heel, maar ik weet dat ze eigenlijk van elkaar houden.:slightly_smiling_face:

1 like

Zo heb ik het ook altijd beschouwd. Tot er alleen nog boomerfoto’s in werden gepost van lp’s en singles.

Dat zeg jij. Ik had ooit op een terras in Arnhem een gezellige bijeenkomst met drie bekende forumleden. Een dag later maakte één ervan een grappige sneer naar mij, die ik beantwoordde met “wat moet je in dit topic zeiksnor”.
Hop, schorsing. :grin:
Later werd Jur uitgelegd dat het balorigheid was, maar hij zei, en dat snapte ik wel, dat hij niet alle verhoudingen op HF kende en dat leden die ons niet kenden het verkeerd op konden vatten.

1 like

Ik heb @Jur net een fantastische tip gegeven voor een nieuwe auto en hup, terug naar TL-2 :face_with_raised_eyebrow:
Het leven is soms oneerlijk.

Geintje Jur, ik weet dat die te duur was.

5 likes

Eeehhhh, dat was in 2020 al zo hoor.

2 likes

Pfffff, als je niks beters te zeggen hebt, zeg het dan gewoon niet.

Wat een geneuzel weer, mag ik op verzoek een foto plaatsen van een wel heel bijzonder horloge?

Goed weekend allen :sunglasses:

2 likes

Hoefde niet eens in bezit te zijn. Meer in de trant van “Wat had je willen dragen vandaag?”

Maar dat is al even geleden, toen HF er nog zo uit zag.

Gr, Vigorelli

5 likes

Bijzonder is ie zeker. En vast snel verkocht :wink:.

Gr, Vigorelli

1 like

goedemorgen Vigorelli, dat zou je verwachten, maar dit horloge staat al een jaar te koop…gr

1 like

Onvoorstelbaar!

Gr, Vigorelli

1 like

Dit is een topic, gestart door de moderatoren van dit forum, om leden een eenvoudige en open manier te geven om kenbaar te maken aan de mods en anderen dat ze het niet met een beslissing eens waren. Denk je dat jouw posts waarin je anderen wegzet als “patsers”, “poenige blanke in Verweggistan” en “alfamannetjes”, en een bitse reactie als je daar op wordt aangesproken passen in de opzet van dit topic en mensen helpen zien dat een beslissing tegen jou onterecht was? Of bereik je misschien het tegenovergestelde?

Edit: je profielfoto helpt ook niet bepaald om sympathiek over te komen trouwens

10 likes

Je leest blijkbaar selectief. Ik zet niet “anderen” weg als “patsers”, “poenige blanke in Verweggistan” en “alfamannetjes”, ik zet alleen de “patsers”, “poenige blanke in Verweggistan” en “alfamannetjes” zèlf weg.

Je had de verwijderde post blijkbaar niet gelezen, dan is het eerder wat onbeholpen (i.p.v. bits) om zomaar wat te gaan invullen op basis van een latere post van me.

Als jij je persoonlijk door mijn post aangesproken voelt (en daar lijkt het op) zeg dat dan gewoon, maar ga je niet verschuilen achter “mensen”. Als “mensen” zich aangesproken voelen kunnen ze heus wel zelf reageren.

Tja, je kunt er in zien wat je wilt, toch? Sarcasme, ironie, een vinger tegen het onafwendbaar verstrijken van de tijd, er zijn belangrijkere zaken in het leven… Dat jij het icoontje als onsympathiek ziet op basis van één post zegt dan waarschijnlijk meer over jezelf dan over mij.

1 like

Tenzij je zelf een patser, poenerige blanke in Verweggistan en alfamannetje bent is dat exact hetzelfde.

Maar relevanter: je bent blijkbaar al eerder gecorrigeerd door de forumleiding. Je uit je daarover in dit topic; dat kan, daar is het voor bedoelt. Maar op een manier die weer niet kan. Je wordt daar op gewezen en je reageert daar weer bits op. Je wordt er nogmaals op gewezen, met duidelijke uitleg… En vervolgens kom je met een hoop kromme redenaties om maar gelijk te krijgen?? Of ben je gewoon een relletje aan het zoeken? Hoe dan ook, ik laat het verder aan @Jur om er wat van te vinden, het is immers zijn topic.

6 likes

Nee hoor.

Een topic is weggehaald vanwege “off topic” zijn, meer niet.

Want? Wat kan er dan niet aan? En hoezo “weer”?

Want wie ben jij dan om me de les te leren?

En dat geldt alleen voor mij en niet voor jou? Kom nou!

5 likes

Ik heb voor Jur of Jurgen dat weet ik niet meer, een horloge gedemagnetiseerd. Hiervoor ben ik op een stoel moeten klimmen (stopcontact zat in het plafond), dus met gevaar voor eigen leven.

Wacht nog steeds op mijn TL4.

9 likes