Het is niet eerlijk!

Je selecteert de tekst waar je op wilt reageren en klikt op citeren. Je typt je tekst. Als je naar de volgende gaat selecteer je daar weer wat, en klik je weer op citeren. En zo ga je verder. Kan allemaal in hetzelfde bericht zolang je jouw antwoord nog niet gepost hebt. En daarnaast kun je altijd met @junksculp op iemand reageren natuurlijk

1 like

Ik ben altijd benaderbaar. Met gemiddeld 40 pb’s per dag in mijn inbox geloof ik dat wel.
Maar nu kreeg ik steeds dezelfde vragen waardoor ik dacht dat dit topic handig zou zijn. Is ook niet de eerste keer trouwens…

5 likes

Doen wij niet. Juist niet :sunglasses:

1 like

Lijkt mij een goede deal🤣

1 like

Misschien is dat de essentie. We blijven allemaal mensen achter onze forumavatar, en zoals @Jur zegt, wat voor de ene evident is, is dat voor de andere niet. Zo ook hoe iemand communiceert of zn typetje speelt/gedrag stelt. Dan kan t snel fout gaan, of wat voor de ene beledigend is, is voor de andere grappig, zoals in de echte wereld.
Alles staat in Mattheus 7:12

4 likes

Hoppa, low key RR quote’je zo op de late avond :smile:

Vaak verhuizen werkt ook.:smirk:

2 likes

Laatste vraag: wil je er geen moderator bij? Die andere twee lijken (lijken dus he) niet heel actief dus je lijkt er een hoop werk aan te hebben.

3 likes

Dank je, ga het meteen proberen.

Dank je

3 likes

on that topic; wat heb je eigenlijk liever? Snel vlaggen of juist wat meer terughoudendheid?

:ok_hand:t2:

Ik heb hier ooit ergens gezegd dat wat je hier schrijft, je ook zou moeten kunnen zeggen tegen 35 Hell’s Angels, je echtgenote, een bus met nonnen of je baas.
Als dat allemaal door de beugel kan, dan kan het hier ook wel.

27 likes

Er is een auto off topic groep actief.

Bestaan er nog meer van dit soort off topic groepen? En hoe kom je dan in deze groep terecht?

Zie Plato. De enigen die de macht zouden mogen krijgen zijn zij die ze in essentie niet willen. Grof geparafraseerd. :slightly_smiling_face:

Zelf 10+ jaar moderator geweest op een heel, heel woelig kanaal. Moeilijk om te weten wie het kan, het wil, en waarom. Loopt vaak fout en is een gezeik om terug te draaien.

wordt vanzelf zichtbaar vanaf tl2

1 like

Dit kun je nadat je tl-2 bent. Dus een jaar actief.

2 likes

Dat was mijn topic, had je dit topic liever niet gezien?

1 like

Nog ff doorharken, ben er bijna ha ha :laughing:

3 likes

Freddy en Jurgen zijn ook actief hoor. Freddy met name in het vintage deel maar Jurgen is net zo actief als ik.
En het vlagsysteem icm trustlevels was om ervoor te zorgen dat er helemaal geen moderatie meer nodig was.
Niet echte gelukt helaas… (vinden wij dan).

1 like

fijn, zo’n Q&A!

1 like

Nee hoor, was een prima topic. Ik haalde het alleen even aan omdat het onderwerp (hommages) iets vergelijkbaars teweeg bracht. Dat is alles.