Dat is een soort pb verkeer met veel leden.
Prima initiatief. Heeft niemand last van.
In het begin wilden deelnemers nog weleens vlaggen (en dan kunnen wij er ook in) maar dat doen ze gelukkig niet meer.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet? Is het weggehaald? Dan zullen er wel foto’s van- of links naar namaak in hebben gestaan.
Ik ben er best trots op maar het is nu een beetje stilgevallen na 349 berichten.
Sorry, zit een beetje door je topic heen te posten…
That’s (HF) life
Er zijn (redelijk
) duidelijke regels over wat absoluut niet kan, en als je een topic “Je horloge met je kilo heroïne” start dan lig je wellicht sneller buiten dan de nieuwste NA van onze top-flipperaars.
Maar hebben jullie ook een “death by a thousand papercuts” aanpak? Leden die de boel stelselmatig bewust verzieken, conflict uitlokken, mensen opjutten - zonder echt duidelijk een regel te overschrijden - zijn zo’n gevallen al voorgekomen en aangepakt geweest?
Ja, maar dan gaan wij in gesprek om te onderzoeken of het bewust is, een cry for help/attention, een dubbel account, etc etc.
Uiteindelijk leidt het wel tot verwijdering óf gedragsverandering.
Doe maar.
@Jur is er op het forum ook een plaats om topics te plaatsen wat niks met horloges te maken heeft? Zo ja waar? BV een topic over je huisdier, auto, werk enz?

De @Jur vergeten
Vlaggen is altijd handiger. Er is ook wel een verschil tussen één vlag of 30.
We “negeren” vaak eerst. Als er dan meer vlaggen komen, worden de genegeerde vlaggen erbij geteld en gaan we verder kijken.

dan gaan wij in gesprek om te onderzoeken of het bewust is, een cry for help/attention
Forumpsycholoog ook nog… het ledenbestand voor de geest halende… jij liever dan ik. Whew.
Zeer verhelderende topic. Much appreciated, zo mogen er nog meer komen. Maar nu bedtijd

@Jur is er op het forum ook een plaats om topics te plaatsen wat niks met horloges te maken heeft? Zo ja waar? BV een topic over je huisdier, auto, werk enz
Jazeker, vanaf level 2 kan je daar terecht.

het ledenbestand voor de geest halende…
de hobby is al therapie hé

Jazeker, vanaf level 2 kan je daar terecht.
Dank je, nu begrijp ik ook waarom ik dit niet zie, maar maar TL1, wanneer word ik TL2?

Forumpsycholoog ook nog… het ledenbestand voor de geest halende… jij liever dan ik. Whew.
Eerder zorgvuldig. We hadden een keer een zwakbegaafde tiener die dol was op horloges. Werd niet echt aardig ontvangen door onze leden. Viel niet mee om dat te managen. Vraag mij nu trouwens meteen af waar hij is gebleven……
Nog 149 dagen actief bij blijven dragen aan HF!

wanneer word ik TL2?
Bij de faq kijken, meedoen en geduld hebben…

Nog 149 dagen actief bij blijven dragen aan HF!
Ben nu 216 dagen aktief