Het is niet eerlijk!

Dank je, komt goed

1 like

zit wel goed hoor… :smile: :+1:t2:

Wat ik lastig vind op dit forum is desinformatie. Met enige regelmaat lees ik berichten van leden die vol overtuiging info posten die inhoudelijk onjuist is.

ik heb lang niet altijd zin om in een lange discussie terecht te komen. Zijn er manieren om daar als forum slim(mer) mee om te gaan?

probleem is dat er een soort echoput ontstaat waar andere mensen deze info lezen, en vervolgens ook weer als waarheid gaan verkondigen

3 likes

Bizar zeg

Als je de juiste informatie aanlevert in het topic is het toch prima?
Of is het subjectieve desinformatie?

1 like

Wat voor informatie gaat het dan zoal over? Persoonlijk zou ik het fijn vinden om te weten wanneer iets niet waar is, omdat ik er eigenlijk standaard vanuit ga dat iedereen hier meer weet van horloges dan ik.

2 likes

Die is nu volwassen :sunglasses:

8 likes

Welkom op het internet :+1:t2:

Nee, ff serieus: dat is wat een forum is toch? Er zit hier van alles, maar als je een duidelijke vraag stelt en een beetje geduld hebt komt middels discussie het juiste antwoord altijd wel bovendrijven volgens mij. :man_shrugging:t2:

2 likes

Hebben jullie nog vacatures?

1 like

We zoeken nog vlaggers :sweat_smile:
Maar serieus, we hebben geen posities en ook geen vacatures,
.

4 likes

FORUM_POLICE~2

Vrijwilligers dan?

Ik zie een paradox. Iemand die permanent is verwijderd kan alleen om herziening vragen als hij een nieuwe account aanmaakt. Maar dat is dan weer een contra-indicatie voor herziening. Hoe werkt dat dan?

1 like

Er staan drie emailadressen op het forum.
Veelal gevonden door nieuwe leden die het forum niet begrijpen dus het is te doen zou je denken.
Ze staan trouwens op een plek waar bijna nooit iemand komt: onderaan bij de regels :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Vroeger kon je een na vlaggen verborgen bericht van iemand anders nog lezen door het aan te klikken. Leerzaam, en dan kon je zien of het terecht was gevlagd.
Nu is een verborgen bericht ook echt verborgen en heb je geen idee wat iemand fout heeft gedaan. Is dat iets van de nieuwe forumsoftware of is dat bewust gedaan?

En vraag 2: mag het weer als vroeger? :grin:

5 likes

Als we toch bezig zijn. Geldt de 1 Rolex per kwartaal te koop aanbieden regel nog?

1 like

Ja. :sweat_smile:

Laatst ook nog gevraagd via PB.

1 like

Even wat berichten gelezen, maar veel vergeten dat om alle berichten te lezen met context en interpretatie veel tijd kost. Respect en bedankt voor het geduld en de tijd die de moderators erin steken om dit soms zo lompe zooitje in banen te leiden.
Er is denk ik een harde kern van echte sociale horloge liefhebbers, en die volg ik graag met hun foto’s en verhalen.

Ga zo door mannen :trophy:

11 likes

Dit.

@Jur

Er is tijdje geleden een post van mij in groene deel weggehaald na er vlag, ik heb je toen ook al een per PB om de reden voor die vlag gevraagd maar volgens mij nooit antwoord op gehad…post was zeker geen vlag waardig volgens mij uiteraard :sweat_smile:

Die discobot. Ben jij dat @Jur in een discobot pak, of is dat software?

2 likes