Het is niet eerlijk!

Rustig… Er is geen aanname. Het gaat niet over jou.
De “je” in de “Laten we stellen dat als je wilt weten…” opmerking gaat niet over jou.
Het is een algemene verwijzing naar “een ieder”

5 likes

Dan heb ik een verrassing voor je…

7 likes

Er is iemand op de teentjes getrapt. Laten we het gezellig houden.

Sarcasme en typen gaan sowieso vaak niet goed samen. Het is de toon die de muziek maakt en dat ontbreek nou net bij een berichtje.

24 likes

Ik wil een grap maken maar ik durf niet meer…

13 likes

Excuus, normaal gesproken wel maar vandaag was ik net pas wakker :joy:

Ik denk dat iedereen die grap al in z’n hoofd heeft gemaakt, dus laat ook maar.

1 like

Dat @lasteraar een ban heeft bedoel je?

3 likes

Dan moet je gewoon een factuurtje of bankafschrift in MS Paint maken. De meeste moderators trappen daar wel in.

black-smart

18 likes

afbeelding

4 likes

Er zijn forumregels hier waaraan iedereen zich dient te houden. Via die regels wordt al daadwerkelijk gereguleerd wat er wel, en met name, niet geschreven mag worden. Dus ja, tot op zekere hoogte wordt door de HF leiding bepaald wat er geschreven mag worden. Iedereen is vrij om wel of niet deel te nemen, dus……….

1 like

Kan je deze van mij wel “openen” , ik wel.

https://www.horlogeforum.nl/t/breitling-only-deel-vii/495118/2739?u=yy77

Weet trouwens niet wat trouwens zo erg is aan dit bericht en nu nog steeds niet verwijderd of " ontvlagd":

Ik niet, je kunt alleen je eigen gevlagde posts zien.

3 likes

:point_up_2:

2 likes

@fdpg1963 @Anthony

Aha, dan blijft de 2de vraag openstaan voor @jur.

1 like

Wist je dat de foto waar jij naar verwijst door een Nederlander is gemaakt?

Valt reuze mee hoor.

Zal het forum wat langzamer laten draaien vanavond! zodat Jur een vrije avond heeft :grin:

9 likes

Op de hells angels en nonnen na, heb ik tegen de rest wel eens iets gezegd waarvoor ik hier een permanente ban zou krijgen volgens mij :joy:.

Ben simpelweg nog geen hells angels en nonnen tegengekomen die mij dusdanig triggeren :wink:

Maar een meer serieuze noot.
Ik heb wel het idee dat sommige leden sneller op de korrel liggen en die begeven zich voornamelijk in het groene gedeelte. Uiteraard zijn er grenzen die niet overschreden mogen worden, maar soms is het oordeel snel geveld, wanneer er een bepaald label aan iemand hangt.
Iets met; jij bent altijd al het stoutste jongetje van de klas geweest, dus dan zal jij het nu ook wel zijn.
Schorsen om; “vervelend gedrag” is toch een actie verricht naar hoe jij je er bij voelt, omdat jij hun vervelend vind, want anderen kunnen het juist weer bijzonder grappig vinden.

Sorry, maar ik heb zoveel vragen :joy:. Het voelt gewoon niet helemaal rechtvaardig wat er de afgelopen dagen gebeurd is en daar ga ik heel slecht op.

7 likes

herkenbaar

Klopt. Allereerste en meteen laatste ervaring met groen op HF ook voor mij - geen gevoel voor humor of zelfrelativering, onmiddellijk stekels omhoog en pedanterie spuiten.

Och, zo’n dingen gebeuren. Ik heb ook al een paar vlaggen en bijhorende verwijderde berichten gehad die ik tragikomisch vond. Maar om daar

te gaan is tijdverspilling. Het beheer doet z’n best maar blijven mensen en de Rolex mensen die de groene walled compound wel vaak verlaten zijn meestal wel toffe peren. :sunglasses:

6 likes