Het is soms stil hier ... #Fotoverslag

Dat je niets hoort … betekent niet dat de boys hier geen acties ondernemen. Juist wel denk ik. Achter de schermen wordt er onderhandeld en geflipperd. Zo heb ik al enkele weken niets gepost over mijn nieuwe aanwinsten. Geloof me, ik heb niet stil gezeten. Dit is slechts 1 van de verhalen.

Die oude populaire merkhorloges doe ik weg. Dat is geen geheim. Krijg ik een ruilvoorstel waar ik wel oren naar had. Zo gezegd zo gedaan. Krijg ik gisteren de nieuwe horloges binnen.

Mijn 1e indruk was … die gaat weer de verkoop in >X Een kroon aan de linkerkant. Wat vreemd :S Toch ff met mijn buddy Maarten hierover geklept. Zegt ie … moet je het rechts dragen, went wel (:smiley: Na het horloge goed te hebben bestudeerd, was ik er na enkele uren al helemaal gek van. Soort haat-liefde verhouding :smiley:

Blijft er altijd de vraag … van welk bekend forumlid is dit ‘oorspronkelijk’ geweest :wink:

Foto’s zelf gemaakt … enjoy :~ Thanks 2 Batman (tu)

Prachtige Citizen stalenband erbij:

Of vinden jullie een mesh-look mooier?

Met rubber vind ik 'm echt een killer X(

Slechts 2 mm kleiner dan mijn toekomstige Seiko SKX007, maar dat is een verhaal voor een andere keer :+

Natuurlijk een wristshot B)-

Denk je dat je alles hebt gehad … tik ik een ouwe Rus op de kop (:smiley: Was wel ff paniek toen het horloge niet liep. Blijkt dat ik 'm moet opwinden (:smiley:

Ik hoop dat jullie genoten hebben. Volgende keer heb ik weer een Monsterlijk verhaal X(

Haha, leuk verhaal weer!(tu) Gefeliciteerd! En dat is zeker een mooie Citizen! Heb ik ook nog 'ns naar gekeken, maar dan in blauw; ook erg fraai. Ja, ik vind zo’n duiker op rubber perfect. Maar moet zeggen dat ik die stalen band ook wel mooi vind.
En nog een 007 onderweg ook! Daar ga je ook een hoop plezier van hebben, denk ik. Ik vind 'm in ieder geval helemaal top!
Weet je wat, ik doe er gewoon nog even een plaatje bij; had 'm ook al in het woensdagtopic gepost; dus even copy/paste en hatseflats!:wink:

Explore MrFitGuru

Een Rus heb ik nog niet; maar ga ik me ook nog wel 'ns in verdiepen!
Veel plezier ermee!

Gaaf die Citizen! Staat toch wel op mijn lijstje hoor maar ik vrees, en weet eigenlijk zeker, dat deze wat aan de kleine kant is.
Vanaf de pics vind ik hem heel erg bruut en die stalen Solid Oyster maakt hem helemaal af imho.

En een Rus is altijd leuk!

Hieronder mijn Rusje.

Thanks man (:smiley: Die SKX is nog in de maak … een mod ::o

TagEd Schreef:

Haha, leuk verhaal weer!(tu) Gefeliciteerd! En dat
is zeker een mooie Citizen! Heb ik ook nog 'ns
naar gekeken, maar dan in blauw; ook erg fraai.
Ja, ik vind zo’n duiker op rubber perfect. Maar
moet zeggen dat ik die stalen band ook wel mooi
vind.
En nog een 007 onderweg ook! Daar ga je ook een
hoop plezier van hebben, denk ik. Ik vind 'm in
ieder geval helemaal top!
Weet je wat, ik doe er gewoon nog even een plaatje
bij; had 'm ook al in het woensdagtopic gepost;
dus even copy/paste en hatseflats!:wink:

http://i1093.photobucket.com/albums/i432/MrFitGuru
/007wristshotxs.jpg

Een Rus heb ik nog niet; maar ga ik me ook nog wel
’ns in verdiepen!
Veel plezier ermee!

Mijn beste,

Een enerverend gezicht, deze tijdloze tijdgenoten!!
Geniet er met volle teuge van.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Allebei prima (tu)

Proficiat!

Proficiat met je aanwinsten!

Zien er goed uit. Ben alleen zelf niet zo een fan van mesh.

marnix.moed Schreef:

Proficiat met je aanwinsten!

Zien er goed uit. Ben alleen zelf niet zo een fan
van mesh.

Thanks! Mijn vrouw vindt het wel mooi, maar ik vind het zelf te ‘oubollig’ staan bij me. Af en toe dus wel leuk, maar zeker niet structureel.

Sprinter Schreef:

marnix.moed Schreef:


Proficiat met je aanwinsten!

Zien er goed uit. Ben alleen zelf niet zo een
fan
van mesh.

Thanks! Mijn vrouw vindt het wel mooi, maar ik
vind het zelf te ‘oubollig’ staan bij me. Af en
toe dus wel leuk, maar zeker niet structureel.

en dat is dus t leuke v bandjes. lekker afwisselen :slight_smile:

ik hou bijvoorbeeld niet zo v felle kleurtjes, maar af en toe gek doen met n oranje band ofzo moet ook es kunnen.

Ik vind de Citizen NY0040 nog steeds een van de mooiste duikhorloges. Een eigen design en veel waar voor je geld. Zo hooguit een saffierglas op mogen.

(zo voor mij ietsje groter mogen zijn, maar da’s dan ook het enige)

Proficiat!!