Het is Speedy Tuesday. Wie doet er mee? + nieuwe aanwinst 😁

Ik zal aftrappen met mijn nieuwe aanwinst:

Na bijna 2 jaar zoeken kwam hij eindelijk aan uit Spanje (vervroegd SiInterklaas kadootje :P): een Speedmaster uit '68 met referentienummer 145.012-67. Kast is nooit gepolijst, DO90 is in perfecte conditie en uiteraard met 321 uurwerk. Heeft net een volledige beurt gehad. Binnenkort worden de pushers nog vervangen om hem iets meer waterdicht te maken (originele pushers bewaar ik uiteraard). Het heeft me nog net geen scheiding opgeleverd en al mijn spaargeld is er doorheen, maar het was niet voor niets :grin: :champagne:

Ben benieuwd naar jullie Speedmasters!

Groeten en fijne #speedytuesday,
Teun

37 likes

Die Sinterklaas toch. :wink: Wat een prachtig exemplaar. Van harte!

3 likes

Thanks en ook een mooi exemplaar. Mooie combi!

1 like

Die band is van GasGasBones. Echt een aanrader. Kan even duren voordat je bestelling er is, maar Carl is een aardige vent en hij maakt ze allemaal zelf in zijn schuurtje en het zijn echt de beste velco straps die ik ken.

Ok, thanks voor de tip

Speedy Tuesday? Nou, dan al m’n Speedy’s maar in 1 x in beeld.

Grt. Marco

15 likes

Ik doe mee. Foto is van gisteren, sst.

3 likes

Ik doe ook mee!

8 likes

Nou en :relaxed: Is een mooie :wink:

Hij zit sinds lange tijd weer eens op de stalen band ipv een van de vele banden van Ko. Blijft ook een mooie combi

2 likes

5 likes

69, jaar vd landing::slight_smile:

4 likes

Met faded bezel :wink:

4 likes

Jeetje @Teunan87 wat een mooi horloge en gelijk een “pre moon” zie ik. Draag hem in gezondheid.

Als wesselink en vreeker een beetje opschiet heb ik straks weer drie speedy´s. En eentje waarvan (zo ver ik weet) niemand op het forum er een heeft.

Een gouden Speedy? :stuck_out_tongue:

Deze:

2 likes

Je bedoelt dat digitaal geval? :smiley:

Haha, ja thanks. Grail moest er wel eentje van formaat worden en ik was in de positie om enkele experts mee te laten kijken/zoeken. Zonder is het echt een soort Russisch roulette geworden… Moonwatch Only-boek heeft ook veel geholpen.

1 like