Het is Tissot geworden

Sommige kunnen zich misschien vaag herinneren dat er ooit (14 januari) een topic stond: Tissot vs Revue Thommen.

Dankzij jullie reacties kon ik een beter inzicht in mijn eigen wensen krijgen. Mijn keuze viel uiteindelijk op een Tissot T-Lord.

Het horloge bleek echter niet meer geproduceerd te worden. Het bestellen van het horloge viel dus vies tegen. Na een lange mailwisseling met diverse Nederlandse, Duitse en Zwitserse leveranciers heb ik er toch eentje in Canada gevonden (de site heette tot mijn verbazing “www.uhrzentrum.de”.

Ik werd wel goed door de mensen uit Canada geholpen en ruim voor mijn verjaardag, waarvoor dat juist bedoeld was, het horloge besteld. De douane hier hield echter het pakje, zonder enig bericht naar mij te sturen, zo lang op, dat het horloge bijna een week na mijn verjaardag binnenkwam (met een gr::o::o::ote rekening voor de invoerrechten). En omdat ik juist ziek ben gewoorden kon ik nog niet echt van mijn nieuwe aanwinst genieten.

Nu pas, na nog een week ben ik zodanig opgeknapt dat ik mijn fototoestel zonder trillingen in mijn handen kan houden. Ik heb dan deze mogelijkheid meteen genut en voila ziehier de foto’s.

Groet,
Alex







Hoi Alex,

Werkelijk een prachtige klok! Veel plezier ervan :slight_smile:

In de eerste plaats gefeliciteerd met deze aanwinst. Mooie klok met idem foto’s. Je zult er best heel trots op zijn.

Waar ik ziek van wordt is dat verhaal over de douane en de hoge invoerrechten. Helaas loop je dit soort risico’s als je iets van buiten de EU laat komen. Waar ik me ook over verbaas is de naam van de web-site. De indruk wordt gewekt dat hij uit Duitsland komt. Ga toch eens voor je kijken.

Maar je moet er niet lang over treuren en lekker genieten van je mooie watch, want dat is het.

Bedankt voor je verhaal.

groet

Ed

Hallo Ed,

Bedankt voor je reactie.

Ja, de site is in het Duits maar ook in het Engels. Ze geven ook duidelijk aan dat ze in Canada zitten. Ze hebben wel een bankrekening in Duitsland, een in Oostenrijk enzovoort. Ik wist dus vooraf dat ik een groot risico van invoerrechten loop.

Eerlijk gezegd dacht ik even aan de mogelijkheid onjuiste lage prijs op te geven. Maar ja, ik heb dat niet als kind geleerd, dus gaf gewoon de eerlijke waarde aan. Zonde van het geld, maar niks aan te doen en ik wil dat zo snel mogelijk vergeten en ga gewoon van het nieuwe klokje genieten :).

Groet,
Alex

Mijn beste,

Proficiat met dit schitterende horloge.

Het horloge getuigt van grote klasse. Een modern hart omsloten door een retro look.
Zeer fraaie mat stalen kast met een glanzende rand. En ook de ribbel accenten van kroon en chronodrukkers getuigen van aandacht voor design.

Een horloge dat “Gold value at Silver price” biedt.
Compliment ook voor de goede foto’s.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit schitterende horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Een echt hele mooie Tissot. Inderdaad value for money bij dit mooie merk!

Ook een merk dat zeer nauwe banden heeft met de gemotoriseerde sporten en dat is natuurlijk helemaal goed! Kijk zondagavond maar eens naar de Moto GP.

Groet,

Paul
Leeuwarden

Zoooo, jij hebt een mooie Tissot aangeschaft! (tu) Dat douane-gedoe is natuurlijk een minpunt, maar verder zou ik zeggen: wees er zuinig op en geniet ervan!! :slight_smile:

Van harte, hij ziet er prachtig uit! Veel plezier hiermee en zuinig mee zijn. :wink: (tu)

wow !!

Echt gaaf zeg. Super.
Nog nooit gezien, maar helemaal mijn ding.
Gefeliciteerd.

Bas

Veel plezier met dit prachtige horloge.

veel plezier met de geweldige aanwinst zonde van de hoge invoerrechten maar geniet ervan veel luister enklokplezier gr hans

Gefeliciteerd met dit erg fraaie horloge. Het is een prachtig ontwerp met een mooie klassieke uitstraling(tu).

Groeten, Tom Vreeken.

Gefgeliciteerd met dit horloge.

Ik wil geen trap nageven, maar hier bij de plaatselijke juwelier ligt zo’n horloge.
De kast was bij levering beschadigt, en hij heeft er een nieuwe kast omgezet.
Ik was op zoek naar een eco drive, en toen liet hij deze zien.
Weet natuurlijk nooit wat er mee is of geweest.

Ik verliefd, maar mijn vrouw vond het geen goed idee, helaas.
Dit is twee weken geleden, en ik durf de prijs hier al helemaal niet te vertellen.

Als ik er thuis geen wereldoorlog mee zou veroorzaken ging ik hem morgen halen.
Dus zo mooi vind ik dit horloge, 100 mtr, dag/datum, auto, chique, geweldig.

Veel plezier ermee

Het is een mooie Tissot hoor Alex.

Geniet ervan!

Hallo Pimobiel,

Ik heb het horloge gelukkig van mijn wederhelft gekregen (geen wereldoorlog en geen koude oorlog, wat thuis nog erger zou zijn, dus). Zij vint het ook prachtig. En je noemt juist de punten waarop ik het meest lette - 100 m, day-date, chrono, classiek, een beetje retroachtig.

Groet,
Alex

Nee nee nee Marco,… het is een prachtige Tissot.

Ennuh Alex, kan jouw wederhelft niet eens een keer met mijn wederhelft babbelen?
Zou erg leuk zijn haha

Mooi of prachtig…komt op hetzelfde neer hoor pimobiel :slight_smile:

Zijn jullie niet bang dat juist jullie wederhelften die van mij ompraten? :wink:

Ik zou me er niet voor schamen hier mee rond te moeten lopen.
Mooie klok, en goede foto’s (tu)

Veel draagplezier!

Groeten,

Martin

Alex, een supermooie chrono! Stoer genoeg en toch elegant, wijzerplaat mooi in balans met de 3 subdials en de datum zijde van een randje voorzien, echt fraai.

Voor iedereen die er overweegt ook te kopen: de site waar Alex op uitkwam staat niet overal even goed aangeschreven, zoals bv hier staat: uhr-forum Seriöse/Unseriöse E-shops und ebay-seller
http://uhr-forum.de/viewtopic.php?t=8415&highlight=uhrzentrum
.
Enfin dit is absoluut niet bedoeld om je vreugde te temperen, blijkbaar heb je het gewoon goed getroffen!