http://112inactie.nl/2012/12/juwelier-neergeschoten-bij-overval-in-emmen/
Echt, te triest weer.
Te zielig voor woorden! “Gelukkig” is de beste juewelier in zijn been geschoten en niet overleden!
Ik hoorde het vandaag op da radio ja. Je schrikt er elke keer weer van. Het moet toch een keer stoppen!!! Ik wens de juwelier en alle betrokkenen veel sterkte in de verwerking van dit vreselijke voorval. en ik hoop dat de daders hun straf NIET zullen ontlopen.
Gr Wouter
Ik word zo moe van dit landje af en toe.
Als die gasten gepakt worden ,gelijk preventief ruimen. Komt nooit meer goed.Het kost de burger en de staat hun hele leven geld. Wergevers willen ze niet meer hebben en dus vervalt men verder in criminaliteit en uitkeringen.
Bloody hell. [sorry]
Elf.
Echt om niet goed van te worden gewoon dit soort berichten, toch triest als je zulke dingen doet, komt dit nou door de hebben hebben hebben cultuur waar we in leven?
watchup Schreef:
Als die gasten gepakt worden ,gelijk preventief
ruimen. Komt nooit meer goed.Het kost de burger en
de staat hun hele leven geld. Wergevers willen ze
niet meer hebben en dus vervalt men verder in
criminaliteit en uitkeringen.Bloody hell.
Elf.
Jong geleerd…
Hoe komen die jochies erop om een grensrechter (of uberhaupt iemand) in elkaar te trappen? Ik vermoed toch dat hun opvoeding en/of omgeving ergens wat tekort is geschoten. Kan me voorstellen dat ze later misschien ook geen respect hebben voor andermans spullen.
Brrrrrr.
Quote marnix.moed; “Kan me voorstellen dat ze later misschien ook geen respect hebben voor andermans spullen.”
Ik denk/vrees dat dat stadium al lang gepasseerd is.
En dan hebben we het nog geeneens over het gevalletje “Haren” van even geleden.
Kompleet losgeslagen onopgevoede egocentrische oppervlakkige met drie hersencellen ,waarvan twee offline, idioten. Zo, pfffft. Kitkat graag.
Elf.
marnix.moed Schreef:
watchup Schreef:
Als die gasten gepakt worden ,gelijk preventief
ruimen. Komt nooit meer goed.Het kost de burger
en
de staat hun hele leven geld. Wergevers willen
ze
niet meer hebben en dus vervalt men verder in
criminaliteit en uitkeringen.Bloody hell.
Elf.
Jong geleerd…
Hoe komen die jochies erop om een grensrechter (of
uberhaupt iemand) in elkaar te trappen? Ik vermoed
toch dat hun opvoeding en/of omgeving ergens wat
tekort is geschoten. Kan me voorstellen dat ze
later misschien ook geen respect hebben voor
andermans spullen.
+1.
Als conducteur of buschauffeur moet je tegewoordig ook goed op je tellen passen.
Hoop dat de juwelier en zijn familie een manier kan vinden om zo’n ingrijpende gebeurtenis te boven te komen zodat hij zijn beroep weer op een leuke manier uit kan voeren.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.