Het is wel degelijk horloge-gerelateerd

Kan iemand mij a.u.b. het logo van Grönefeld verklaren: ik zié 't gewoon ff niet. Bij voorbaat dank voor uw aller hulp. :slight_smile:

2 likes

Geen idee maat, op de site vind je er ook niets over

1 like

Ik weet het niet zeker, maar het lijken mij, afgaand op de bijbehorende slogan, de twee broers die elkaar aankijken.

IMG_8682

7 likes

Precies dat.
Tenminste, zo hebben de broers het aan mij uitgelegd.

4 likes

Of elkaar heel snel, edoch sensueel verrassen met een zoentje op de lippen.

5 likes

Aye yoo!!??!

1 like

Dan hebben we het antwoord. Dichter bij de bron gaan we niet komen denk ik.

2 likes

Dank je, ik tast in het duister, al langere tijd, op dit vraagstuk. :slight_smile:

Ach, nú zie ik het pas, dank je wel @ClintWestwood. Ik tuur me al tijden helemaal naar en gaar. :smiley:

@ClintWestwood en @BorisK : het is net als met een Rorschach-test. Je kunt het maar net zien … of niet. Vaak voor meerderlei uitleg vatbaar ook nog, bij zo’n test dan. :smiley:

1 like

:sweat_smile: :upside_down_face: :ok_hand:

Mijn antwoord beperkt zich tot de afbeelding van twee personen (broers).
Of ze elkaar aankijken of niet is voor eenieders vrije interpretatie dan wel verbeelding.

1 like

Ik zal de laatste zijn die iets tegen lekkere mannenliefde heeft, maar deze grap is gewoon cray cray. :slight_smile:

3 likes

Hier moet @Justadutchwatchguy toch wel antwoord op kunnen geven? Als hij het niet weet, dan heeft ie de beste informatiepositie.

1 like

Het zijn inderdaad 2 poppetjes naast elkaar die de broers uitbeelden. :wink: dus jullie hadden gelijk

4 likes

Dank aan @Justadutchwatchguy, Ruben. :smiley:

1 like

Je bent weer lekker bezig, @Hans_Groenewegen! Zo komt die TL3 vanzelf weer terug.

6 likes

Ja, hij is er weer hoor.
Geinig hoe doorzichtig schrijfstijlen kunnen zijn.

1 like