Het is WOENSDAG 1 juli

:smiley:

4 likes

Vandaag vanwege de zon maar weer eens een
Koningsdag / voetbalklokje proberen.

Happy day’s

3 likes

Mijn laatste aanwinst, had ik veeeeeel eerder moeten doen

Eric

10 likes

Ik doe met je mee :smile:

3 likes

Ja, mooi! Ook al heel vaak naar zitten kijken als ‘poor mens AT’

Is het wat?

Even een “warme” snapshot van waar ik mee rond loop vandaag


Pieter.

1 like

Echt helemaal goed en geweldig afgewerkt. Zie het trouwens als een poor man’s GS


Ja klopt. Ik noem hem anders omdat ik liever een AT heb dan een GS :wink:

Mooi man, veel plezier er mee!

Lekkere klok Marc! Heb nog geen voorstel topic gezien :wink:

aha!!!

en een mooie band!!! :smiley:

1 like

Ik heb vandaag ook mijn Victorinox om, met de geweldige nato die erbij hoort! Wat een fijn ding is dat! Gister helaas wel klein krasje op gelopen, maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp dus een dagje balen en nu maar accepteren.

2 likes

1 like

nice, GA-100 heb zelf de bumble bee ( alleen nog steeds geen tijd / urgentie gecreerd om een nieuwe batterij te plaatsen
 )

1 like

Hij loopt super. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit de afwijking van de 51 gemeten heb. Misschien moet ik dat maar eens doen.

Ik vind het een heerlijk geluid als de rotor bij de minste polsbeweging ineens een paar omwentelingen maakt. Hier krijg je een heel ander draaggevoel van dan bij een ETA automaat oid die veel stiller zijn.

1 like

Is dit serieus, Eric? Wil jij me echt vertellen dat je nog niet eerder zo’n Sarb gehad hebt??

Mijn eerste impuls is om je niet te geloven,
 Maar je hebt je altijd betrouwbaar getoond
 Dussssss
 Windhund
 Verbluft


1 like

:sun_with_face: :sweat_drops: Pfff, wat een hitte hier, zelfs in de schaduw :sweat_drops: :sun_with_face:

1 like

Hoog en droog vandaag


11 likes

Dat was een klap in m’n gezicht vanuit de airco naar buiten :smiley:

1 like

opgestaan en toen deze om de pols gedaan, maar toen werd het zo heet dat ik niets meer aan de pols kon velen, dus nu draag ik even niets