Groeten van z’n oudere broer! (Puur toevallig in de ‘raketwijzerstand’, zie ik nu).
Traploos instelbaar en licht dragend bandje van dit obscure jaren '60 model. Uitstekend geschikt voor dit weer.
(oude foto ja)
Dit is de enige die ik kan verdragen vandaag.
[URL=http://s242.photobucket.com/user/dreski7/media/20140724_100840_zpsb42470c9.jpg.html]
Zeker een heerlijke klok!
Zelf heb ik teveel zwart in de kist, dus ben opzoek naar zijn witte broertje. Maar dan wel origineel (niet die gepolijste die nu te koop staat), want de originele finish is echt fantastisch!
En van wij heb jij hem overgenomen?
Die van mij is naar Twann, en nu weet ik dat Gio er ook een te koop had staan een poos geleden. Maar die wilde heb eigenlijk weer terug dacht ik.
Ja, echt, serieus! Sorry als ik je heb teleur gesteld, zal het niet meer doen
Deze komt van Paul, ik vind het echt een openbaring. 38mm en geen bezel? Noooooit van mijn leven…ja, ja
Ik ben gewoon verbaasd dat ik zo veel eerder met dit model was dan jij. Ik heb deze vanwege de maat meteen weer doorgeflipperd.
Weet jij wel wat je hebt aangericht bij mij, begin 2013??
Met die review Van je… Van de Dragon King
Sorry…zal het nooit meer doen ik heb natuurlijk nooit omgekeken naar dit soort horloges, alleen maar duikers, hoe meer, hoe liever.
Als je mij nou heel snel vertelt waar deze band vandaan komt, is mijn avond weer helemaal goed!
Het is een Fluco suede (zelfde fabrikant als de Nomos bandjes bij mijn weten) moet wel te vinden zijn voor ongeveer 20,-
Zelf was ik iets minder kwijt, alleen geen idee meer waar.
En ik haaaaaat autocorrectie!