Het is woensdag 22 augustus en we dragen

Morse Schreef:

Vandaag deze:

In de kast tikt een Valjoux 7736 en… staat de
naam Heuer Leonidas.

Met Vriendelijke horlogegroeten,

Morse.

heel mooi horloge, morse !

Wow, ook al zo’n schoonheid! Prachtig horloge, Morse! (tu)

Vandaag een vintage. Donderdag opgehaald bij de horlogemaker, volledige beurt gehad en gerestaureerd:


Kwaliteit van de foto is niet zo heel goed om de grootte in de hand te houden.

nu nog even niks maar straks deze :

groetjes Nelleke.

Ah, een horloge van Henderyckx in Lier!?

Ik ken toevallig een van hun horlogemakers zeer goed.
Mooie horloge!

Mijn arm doet zeer, dus niet te zwaar:

Hallo allemaal,

Vandaag is het “cuff-eater” tijd :slight_smile:

Natuurlijk mijn laatste aanwinst.

http://www.pix-hoster.com/img.php?id=horlogc62][img]http://www.pix-hoster.com/upload/horlogc62.jpg[/img

Mvg,

Jacob

Ouch… da’s mooi !!
Wat is de kast diameter?

Groet
Mark

ik draag de hele ochtend al de black monster ( net als het grootste deel van afgelopen week, ik vind het echt een fijn horloge, terwijl ik zoveel veel duurdere horloges heb dan de monster, denk dat het mijn meetste value for money watch is )

en straks deze :

Omega :

Vandaag en eigenlijk al de hele week, m’n Antea.

Aan het eind van de ochtend bracht de post een pakje. Een nieuw exemplaar van de Vostok Kommandirsky “Rode Ster”. Julian Kampmann heeft me een nieuwe gestuurd, omdat de vorige er mee ophield. (tu)

Nu maar hopen dat deze het blijft doen. Het blijft een horloge uit oude sovjet voorraad. :slight_smile:
Ik heb hem meteen omgedaan.

Met veel plezier ! :smiley:

Groet,
Werner

ik heb vandaag (na 1 week de nieuwe strela) de lasalle nog maar eens aangedaan

omega seamaster planet ocean.

Vanaf vorige week donderdag ochtend m’n Alphaatje dus, voor een ‘duurtest’ van een week:
Liep vanmorgen ongeveer 30 seconden in die zes dagen voor.
Foto dus vandaag om 18 uur, 11 min en ongeveer 49 seconden gemaakt!

Netjes op kantoor met mijn Premier Auto:

nog steeds de Alpha Sub.

Groet Arno.

O, O, wat is dat weer genieten! Dank jullie allemaal voor een kijkje op die prachtige klokkies.
Ik draag vandaag niets, want de batterij van mijn Bulova is leeg. Ja, jullie lezen het goed! Ik heb een Quartz horloge. Maar die heb ik wel van mijn vrouw gekregen. Ik denk dat ik geen horloge ga dragen als ik naar school ga. Ik ben bang dat ik door de leraar wordt weggestuurd als ik een Quartz horloge aan mijn pols heb. Ik denk dat in de loop van mijn opleiding wel het een en ander gaat veranderen om mijn pols…Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen als jullie dat willen. Ik moet nog minder dan twee weken wachten, maar dan ga ik ook echt.
Groeten, Ben.