Het is woensdag 22 augustus en we dragen

Aan het werk, dus mijn Monster.

Ook bijna aan het werk, dus de Rolex :slight_smile:

werk ze allemaal!

Op dit moment niets, later Aviator IV.

Arjay

Ook aan het werk, vandaag weer eens de Kienzle:

Gr, Marc

mooi klok (tu)

ik draag vandaag …

alleen dan met bruine lerenband

Vandaag deze, heb ik jaren geleden een voor en na van gemaakt, nog op het oude forum.

Voor

Na

Vandaag deze …

Ruud

Tianjin Seagull 1963

Mijn laatste aanwinst:

Ik draag vandaag helemaal niks, ja ik voel me naakt.
Mijn Citizen Aqualand NX duikhorloge heeft het tijdens een duik naar een mooi onderzeeboot op 40 m diepte helaas begeven.

Lowenthal rattrapante (split second) net terug na een revisiebeurt door Paul (tu)

Oooh, die Lowenthal is mooi, André! (tu)

Seiko vintage-diver, met YAO draairing en “gemodde” superoyster band.

Als ik ooit een keer onder de trein kom mag jij mij weer in elkaar zetten :slight_smile:

Ik draag vandaag mijn Fortis. Voor de afwisseling vandaag ook eens een foto van de glazen achterkant erbij!

Helemaal niets…misschien na het werk m’n Alfa Romeo horloge als die terug is van reparatie of m’n Citizen als m’n vriendin er vandaag een leuk leren bandje voor vindt…

ik kreeg net m’n stowa marine binnen … dus snel van horloge gewisseld :slight_smile:

Vandaag het horloge waarvan ik ooit - jaaaaaren geleden - dacht:
“ik koop EEN keer een heel mooi horloge voor verschrikkelijk veel geld, dan hoef ik NOOIT van mijn leven meer een ander te kopen” :slight_smile:

Dat was een paar horloges geleden…
Maar - ik moet zeggen: ik draag 'm nog steeds met plezier (zelfs al is het een quartz).

Groet
Mark

MarkV Schreef:

Vandaag het horloge waarvan ik ooit - jaaaaaren
geleden - dacht:
“ik koop EEN keer een heel mooi horloge voor
verschrikkelijk veel geld, dan hoef ik NOOIT van
mijn leven meer een ander te kopen”

Ik zeg ook altijd “nieuwste” aanwinst, omdat ik weet dat “laatste” aanwinst een illusie is. :smiley:

Vandaag deze:

In de kast tikt een Valjoux 7736 en… staat de naam Heuer Leonidas.

Met Vriendelijke horlogegroeten,

Morse.