Het is zover, mijn eerste automaat

Beste allemaal,

Vandaag is een heugelijke dag geworden.
De rede hiertoe is de aanschaf van de een Hamilton X-wind.

Aanfanhkelijk ging ik naar de juwelier om de X-wind te kopen nl. de zwarte wijzerplaat en bruine leren band.
Zij het niet dat de verkoper net de X-wind met zwarte wijzerplaat en rode detaillering en een zwart rubbere band.
Na veel twijfel is het de laatste geworden omdat deze mij toch meer aansprak.

Nu wil ik nog een keer jullie raad hebben.
Ik vind namelijk dat deze X-wind niet echt een tijdloos model is doordat de band van rubber is.
Nu bestaat de mogelijk om de rubbere band evt te vervangen door zwart leder met wit stiksel of een metalen bandje.
Wat zou jullie keuze zijn in deze.

Groetjes SeIkO

Prachtig horloge, SelkO! Je hebt je vrouw toch stil gekregen? :wink:
Hoe bedoel je, niet echt tijdloos vanwege die rubber band? Komende zomer, met dat warme weer, zou ik die rubber band zeker er op laten zitten. Persoonlij vind ik dat prettiger dan een leren band, maar da’s puur persoonlijk.
Ik zou eigenlijk dit gewoon 'n tijdje laten zitten, die rubberen band. Gewoon, om te kijken hoe het bevalt. Je hebt snel genoeg een leren band of eventueel een stalen band als je dat wilt.
Of misschien kun je beide doen, en dan afwisselen zoals je zin hebt. Kan allemaal!

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwste aanwinst!!
Groeten,
Paul G.

Mooi horloge, gefeliciteerd. Wat kan je er allemaal mee (behalve zien hoe laat het is)?

Groeten, Tom V.

Leuke klok. Heb je al overwogen om hem aan je rechter pols te dragen? En wat de band betreft, mocht je hem zat zijn, dan zijn er genoeg opties. Je hebt ook best wel zwarte lederen banden met rood stiksel, dat zal ook mooi staan.

hartelijk gefeliciteerd met je mooie aanwinst!!!
Ziet er goed uit, veel draag plezier!

Gr

Roger

Hoi Tom,

Waarschijnlijk zul je al opgemerkt hebben dat er een chronograaf op zit.
Verder kun je, in hoeverre je het ooit zult gebruiken, de magnetische ligging, hoek van de zijwind en natuurlijk de drifhoek bepalen van je vliegtuig :D.

M.a.w. een hoop wat ik nooit zal gaan gebruiken.

Het is natuurlijk ook nog altijd een optie om vlieglessen te gaan nemen :smiley:

Groetjes

Een heel erg mooi horloge, inderdaad jammer dat ze dat dan weer verprutsen met een rubberen band (ik dacht altijd dat die leer was), veel plezier ermee. Deze staat ook op mijn nominatie boven aan de lijst.

Genesis

Dat is een flinke jongen…nietalleen het horloge…maar ook de pols ? :D:D

Heel apart, veel plezier ermee.

Wat dom,had ik moeten weten, heb vroeger zelf gevlogen (sportvliegen). Maar ik had de link van X-wind met cross-wind niet gemaakt:(

Groeten, Tom V.

Ziet er goed uit ! (tu)
Veel plezier er mee !

Groet,
Werner

Van harte! toch je vrouw zover gekregen? :wink: En ook nog de Hamilton die je wilde, heel mooi. Veel plezier! (tu)

Ik vind 'm echt erg mooi. Leuk stoer hrologe. Ik ou er geen stalen band aan zetten, dan is het weer zo algemeen. Een mooie leren band is altijd mooi :wink:

leuke klok , veel plezier ermee…

hele mooi aanwinst, en als eerste echte serieuze horloge en automaat zeker een goede binnenkomer, ga je nog veel plezier aan beleven. Mooi afgewerkt horloge, ik heb ze regelmatig bekeken bij de juwelier.

ik vind hem geslaagd!!!

klok met een sportieve uitstraling.

Arjay