Het kriebelt weer: Sinn 103 St oder Sinn 356 Pilot ?

Nee, dat is ook weer zo. In dat geval zou ik voor de 103 gaan. :+1:
Liefst in panda, maar dan zou hij alleen je ST weer een beetje in de weg zitten.

Eens. Je zou sowieso kunnen zeggen dat een 103ST veel elementen heeft van een Speedy. Toch zie ik verschillen :slight_smile: Een Speedy is uiteindelijk toch wat netter?

Nu zo’n ding vinden … hier zie ik ze niet veel. Nieuw kan altijd uiteraard, maar Sinn schrijft best hard af, wat niet wenselijk is met mijn flipper drang.

1 like

Klopt. Ik zag dat er een nieuwe op staal voor 1590 ex verzenden op C24 staat.

1 like

Vind de 356 heel mooi! Stond er pas één te koop hier maar ben ergens voor aan het sparen dus heb t voorbij laten gaan (wie heeft m gekocht trouwens?). Maar het gaat zo goed met het spaarpotje dat er wellicht nog n restje overblijft voor deze Sinn :thinking::grin:

kortingen zijn lastig, afschrijvingen zou ik me niet druk om maken… je kocht hem vroeger voor 1300 eur…

Ik had ooit een 757 voor onder de 1000,-… en ik had ook meerder U1’s. Verkocht voor 750,-… dus neem je tijd en je verliest niet op een SINN

1 like

Haha, flipperdrang is soms een paar dagen, weken en af en toe maanden … maar meestal niet lang … nee, nieuw kopen zou een paar honderd euro afschrijven op de koop toenemen zijn … geen trek in …

1 like

Zelf de 356 gehad met acryl. Mooie vintage uitstraling. De 103 is mij te druk.