Het laagste van het laagste

Kom op man. Je vraagt aan mij om iets erin te gooien. Dan krijg je dat ook. Ok ik zal het goed maken, deze dan…

10 likes

Het is wel een hele lelijke Invicta…

Smaken verschillen. Ik vind hem mooi…

Bedoelde de Invicta Reserve van 1700. Die met de witte plaat gaat wel.

Mooi dat jij ze zelf even in het juiste topic gooit. :joy:

Ik kan ook bijdehand zijn en horloges in die high-end topic gooien. Maar dat is niet realistisch. Deze topic is voor de Invicta’s, Seiko’s, Orients en al die andere goedkope merken.

Overigens die high end topic daar hoort Rolex, Omega, etc ook weer niet thuis. Die zijn namelijk echt niet high end. Misschien met uitzonderingen van enkele Omega horloges (die niemand op dit forum heeft).

3 likes

Wat ben jij een gezellige zeg. 3 reacties gebruiken om te laten zien dat je niet van Invicta’s houdt en daarmee proberen @Chillekasper z’n collectie door 't slijk te halen.

Gelukkig trekt hij er zich niks van aan

5 likes

? Dat is dus echt helemaal niet wat ik doe. Ik vind die transparante invicta echt niet mooi en Kasper ook niet dacht ik… Vandaar zijn reactie onder de post…

1 like

Ben ik niet met je eens. Meer voor de ICE watches en consorten dacht ik? Of gewoon jouw (en onze) laagste van het laagste. Die vintage chrono hoort daar zeker niet bij! Als dit jouw laagste is dan :+1:

3 likes

Seiko vind ik toch wel meer status hebben dan Invicta. Sowieso omdat ze Grand Seiko/Credor kwaliteit kunnen leveren.
Seiko is gewoon heel erg breed. Van entry-level tot de top.

Verder is er niets mis met goedkope, degelijke “workhorses”. Er worden ook meer VW Golfjes verkocht dan Ferrari’s.

Ik vind zelf het versieren om het versieren niet interessant. Het is wel mooi, maar heeft geen enkele functie en dat vind ik wel erg decadent. Kan je net zo goed 80 ruby’s aan de binnenkant van de kast plakken :slight_smile:.

Kasper incoming… Vind ik anders niet specefiek op dat horloge betrekkend, maargoed.

In de openingspost gaat het om een Invicta, had je dat gezien? Want anders snap ik je reply weer wel…

Ik had niet daadwerkelijk op de link geklikt, nu ik het zie snap ik het wel enigszins…

Sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen!

:handshake:

1 like

Haha die gouden chrono is idd niet de laagste. :laughing: Vond gewoon leuk om die te delen. :upside_down_face:

Mooi horloge toch weer! Elke keer dat jij weer een invicta post ben ik toch elke keer weer verbaasd dat invicta niet serieus genomen wordt. Er zitten echt mooie horloges tussen (ondanks dat het niet altijd iedereen zijn smaak hoeft te zijn uiteraard!).

4 likes

Het gaat niet om status zover. Maar of iets luxury is. Dat is nu ook het probleem met Rolex. Mensen denken omdat sommige stalen horloges van hen weg gaan voor 10k dat ze meer high end zijn dan Moser… Maar dat is echt niet zo. De afwerking, etc is echt nog op een lager niveau. Alleen de naam hebben ze.

1 like

Dit is m’n goedkoopste maar wel 1 van de dierbaarste. Gekocht voor 4 tientjes bij flying legends op duxford in Engeland. Aanrader voor iedereen die geïnteresseerd is in vliegtuigen uit ww2. :slight_smile:

2 likes

True. Rolex is niet echt high-end of Luxury. Maar dat vind ik ook juist sympathiek aan. Zijn sporthorloges. Gebruiksvoorwerpen. Helaas tegenwoordig wel duurder dan ze zouden moeten zijn :slight_smile:.

Dankjewel! :blush: Ik koop zelf eigenlijk alleen wat ik aantrekkelijk vindt. Natuurlijk vinden anderen dat niet ook altijd mooi. Kijk je moet voorstellen dat ik echt niet Invicta koop omdat het Invicta is. Nou goed met een aantal Invicta’s heb ik dat gedaan op EBay. Voor een paar tientjes oud ijzer gekocht en gekeken of daar iets mee gedaan kan worden. Resultaat:

Overigens dat is ook zo met die gouden chrono.

9 likes