$ 32,00 incl verzending: 28.800 automaat, saffierglas, solid links of leren band
$ 32,00 incl verzending: 28.800 automaat, saffierglas, solid links of leren band
Dat kost een Big Mac ook. En daar doe ik 3 minuten over, dus dan is die Chinees in principe een mooie deal.
Aan de andere kantā¦die Big Mac komt de volgende dag weer heel even gedag zeggen . Da`s dan wel weer gezellig.
Je hebt er ook zeker tot die tijd buikpuin van.
Plus je bouwt door aan je eerstvolgende hartaanval.
Wat dat betreft biedt de big mac nog meer value.
van een Big Mac? Nee, nooit. Hooguit omdat er te weinig plek meer in mijn buik zat door de rest, dus met andere woorden : de buik was kleiner dan het hoofd. Of wat daar op lijkt
A BigMac a day, keeps the doctor away
Ach, af en toe een dikke burger kan geen kwaad.
U gaat wel heel laagā¦
Waar is deze het voordeligst verkrijgbaar?
Wil m ook !
Ebay, is die denk ik uit Amerika voor rond de 500 wel te vinden.
Ben ik wel altijd tevreden over!
Zeker weten. Niet kapot te krijgen en dat voor nog geen 6 tientjes. Service interval van 10 jaar
Misschien wel de beste prijs/kwaliteit die er te vinden is.
Deze was mij even ontgaan
On Topic :
Vostok. 6 tientjes, pakken=lopen.
In mijn ogen ook. Een prodiver begrijp ik nog wel⦠Maar > 100 euro voor een moderne Invicta snap ik niet.
Sommige vintage Invictaās zijn wel tof.
voor een paar 10tjes op tafel hierzo, beleef er net zoveel plezier aan dan met het duurdere spul.
Maakt mij echt geen knars uit de prijs, die is niet bepalend voor mooi en plezier.
Niet voor het design misschien⦠maar de bouwkwaliteit maakt wel uit. En mechanisme ook.
Vostok is gewoon wel puin. Leuke puin. Maar puin
eens en oneens.
Ik heb wel meer dan dat over voor dit bijvoorbeeld:
Maar ook voor een Swiss made pro diverā¦
Of deze dunneā¦
Ik niet.
Zou ze niet zelf kopen⦠misschien sommigen nog wel dragen.