Het laagste van het laagste

Dit is echt de bottom of the barrel in mijn collectie: een Casio “hommage”:

11 likes

Chinese makelij voor €7,50

6 likes

Er valt ook niks van te snappen.

2 likes

Mijn vriendin zei dat het echt zou aankomen, en ik zei van niet. Figuurlijk heeft het me veel meer gekost dan €4, namelijk mijn gelijk. In mijn relatie van onschatbare waarde :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha, als ik deze foto zie (en die komt vaak voorbij!) dan denk ik elke keer dat het een bizarre Photoshop is of zo. :joy:

6 likes

:joy::joy: het klopt echt voor geen meter zo. Alsof dat horloge platgedrukt is. En zweeft boven dat perzikzachte huidje. Kan je die bezel draaien @Chillekasper ? Zo is het net alsof het 1 geheel is, ben ik echt wel naar benieuwd.

2 likes

Ik weet ook niet wat voor polsen @Chillekasper heeft hoor want als ik de Invicta site mag geloven is dit maar een klein horloge! Wel fijn dat ze er zo’n plaatje bij doen. Dan kan je in ieder geval met gerust hart online kopen zonder dat het een teleurstelling wordt. :joy:

1 like

nog eentje, €49 en dolle pret.

4 likes

Ik dacht altijd oprecht dat 'ie in een verkeerde resolutie of iets dergelijks was geüpload. @ChilleKasper, klopt de foto? :thinking:

1 like

Wat is er aan gefotoshopt?

1 like
1 like

Wat een lieve complimenten! Ik ben ook heel zacht. Mijn vrouwelijke collega’s zeggen ook niet voor niets dat ik een knuffelbeer ben.:grimacing:

Die horloge is overigens niet platgedrukt.:joy::joy::joy::joy:

2 likes

Niks. Maar in mijn hoofd klopt er gewoon iets niet met dat horloge en die foto. Het is net of het horloge op je pols platgeslagen is. Ik weet wel dat ie maar 4 mm. dik is. :wink:

2 likes

2.9 mm

Dat probleem kun je met ieder dun horloge hebben…

1 like

2,50 op de markt en loopt als een zonnetje :see_no_evil:

1 like

Een fake Casio! Hoe ga je daar nog onder?

1 like

De Invicta website zegt 4mm. :man_shrugging:

Nee, alleen met een heel dun horloge dat eruit ziet als een duiker. Je ziet een duiker (=dik) maar op de foto is hij heel dun alsof hij dus is platgeslagen.

Dit is, zoals gezegd, een mindfuck.

2 likes

Aaah dus ook daadwerkelijk heel dun. Weten we ook weer :+1:

2 likes

Dat is meestal geen goed teken. Ze kunnen beter zeggen dat je ze het lastig maakt om niet vreemd te gaan dan dat ze je knuffelbeer noemen. Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn.

3 likes

Zij zijn allemaal single en ik ben getrouwd. :see_no_evil:

1 like