Het laagste van het laagste

Inderdaad, maar dat is toch ook te zien?

Dan is knuffelbeer sowieso niet goed. Hengst zou beter zijn :racehorse:

2 likes

Onder de €15,-

2 likes

Goed, met m’n Rolexen ben ik in het “high-end” topic niet welkom dus plaats ik met nog meer plezier hier een paar foto’s van de Seiko5 die ik had en waarvan ik heel veel (draag)plezier heb gehad. Hoe duur m’n horloges inmiddels ook mogen zijn, ik vergeet niet de goedkopere die ik ook met veel plezier heb gedragen en schaam me er beslist niet voor, integendeel!

Een zelfde rode Racing bandje zit inmiddels op een, ja ja, middle range Omega Speedmaster Schumacher.

4 likes

Deze zal mijn kleindochter geweldig vinden :+1:

1 like

Ik geloof niet dat iemand hier nog iets voor wil geven maar zo kan ik wel zien hoe laat het is als ik sta te hakken en zagen :laughing:

Dit is mijn goedkoopste. Een jaartje of 2 geleden gekocht als daily beater voor 11 hele eurotjes! Goedkoop automaatje dat eigenlijk verassend goed werkt. Draag hem zelf niet meer omdat ik overgestapt ben naar vintage :laughing:

1 like

Het laagste van het laagste ging over horloges Kasper, niet over Amstel “bier”. :wink:

1 like

Er is een tijd geweest… om te janken… jaren mee gelopen vreselijk! :rofl:

Mist’ie nou een index, of is dat design?

2 likes

Volgens mij 3 :sweat_smile:

2 likes

Haha nou je het zegt ja

1 like

Mijn goedkoopste was een HMT voor €12,- rechtstreeks uit Mumbai.
Kreeg er zelfs 1 gratis bij of er is iets niet goed gegaan want geen van beide leek op het bestelde exemplaar :joy:
Helaas geen plaatjes meer van,wel voor €50,- verkocht op MP ook de 2e gratis erbij gedaan aangezien mijn skeletonskills toch minder waren dan gehoopt :grin:

1 like

HMT’s zijn leuk! Hoe vaak tref je nou een horloge made in India? De afwerking is wel redelijk lachwekkend te noemen :smile:

Dat streepje naast de 6 is gemorste verf van de ‘geblauwde’ wijzers :joy:

3 likes

Deze voor €12,- op MP gekocht…als nieuw en een nieuw batterijtje erin en loopt :grin: …Is de enige in mijn collectie met een mercedeswijzer :confounded:

4 likes

Qua lage tot geen status in horlogeland heb ik twee kandidaten:
Mn SKMEI -Casio G-shock hommage
en mn bling bling D&G plakkert

Tijd voor een poll, how low can you go ?

• SKMEI
  • D&G

0 stemmers

1 like

Thnx…grappig horloge :+1::grinning:

Ja 3 :joy:

Ik was een keer bezig geweest met iets magnetisch. Toen waren ze er ineens af :see_no_evil: maar die indexen heb een tijdje onder het glas gezworven. Later zijn ze verdwenen ze zullen achter de wijzerplaat liggen in het Quartz uurwerk haha

2 likes

Hier hoort deze knaller thuis

Voor nog geen 65 euro op de mat, beat that!

8 likes

Het is wel een hele lelijke Invicta

Is dit nu pleonasme of tautologie? Ik haal die twee altijd door elkaar

3 likes