Het laatste zetje

Goeie investering, zo kun je de cyclus van je toekomstige opvolgen, en bijhouden welke dagen je best niet te vroeg thuis bent.

Good thinking!

Mooi horloge. Ik zou het doen :+1:

Het is pure emotie. Kijk haar aan. Beschrijf haar in gedachte. Bekijk haar vormen. Haar innerlijk. Voel haar. Pure liefde. Zeg volmondig ja. En tegen je vrouw ook.

3 likes

Heb je al eens aan de Mühle Glashütte Teutonia Bluemoon gedacht?

Op de dag dat ik zo naar horloges kijk stop ik cold turkey met de hobby en ga ik in therapie. :joy::joy::joy:

1 like

Hi Peter, waarom eigenlijk niet? Ik betrap mij hier vaak op namelijk, maar wist niet dat dit mogelijk niet goed is…

Omdat je in die positie altijd enigszins schuin aan de kroon trekt en niet loodrecht op de kast. Je trekt, duwt en draait aan de kroon waarbij de krachten van deze bewegingen schuin op de stift en de hieraan bevestigde tandwielen werken.

2 likes

5x zo duur…

1 like

Nou ja, ik zeg ook

Ik zeg niet dat TS dit per se moet doen. :innocent: Aan de andere kant, voor je bruiloft mag je natuurlijk een keer goed uitpakken. Kost toch al een hoop geld. Dan kan dit er ook nog wel bij. :man_shrugging: En sowieso een goede reden om een keer echt iets moois te kopen. In dit soort topics wordt je trouwens meestal aangeraden ‘even door te sparen voor een Rolex’. Dus dan valt dit nog alleszins mee. :wink:

3 likes

Dat kan er maar één zijn:

En dan voor de maan maar eens in de avond naar buiten kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoe dan ook, alvast een prachtige trouwdag toegewenst!

1 like

Ik ben 50 en heb al twee nakomelingen rond huppelen die me het leven zuur maken en dat vind ik voldoende.

Ik heb haar besteld….

1 like

het horloge denk ik dan? :thinking:

1 like

Mijn Thaise bruid uit een catalogus…

2 likes

Aanschaffen als je hem mooi vind.
Na de bruiloft kan het niet meer waarschijnlijk…:wink:

2 likes

Kan prima, maar voor de gelegenheid wel met een mooi leren bandje i.p.v. die NATO op het plaatje.

Bijpassend zwart leren buffel bandje heb ik er bij besteld….

2 likes

Je duwt de opwindas, die eerder breekt dan buigt want het is gehard staal, tegen de bovenkant van de kroontube aan. Daar zit bij alle moderne horloges nog wel een rubber pakking tussen, maar die wil je ook niet zwaarder belasten dan nodig is.

1 like

Good thinking, man :+1:.
En alvst een hele fijne trouwdag gewenst voor jou en je meisje :couplekiss_man_woman:.