Twijfel, twijfel en daarom aan jullie de vraag om mij mijn laatste zetje te geven.
Zoals eerder gezegd ben ik sinds kort geïnteresseerd in horloges en heb en daarom niet veel verstand van en ik heb “ iets “ met de maan en ik houd van kwaliteit.
Vandaag precies over 4 weken ga ik met mijn meisje trouwen en als kers op de taart wil ik een mooi horloge om mijn outfit compleet te maken.
Nu had ik de Echo/Neutra Averau 39 Big Moon op het oog met een lederen band erop.
De Big Moon heeft mijn aandacht getrokken omdat dit geen standaard manier is om de fases van de maan aan te duiden.
Verder al wat meerdere filmpjes en recensies bekeken en die zijn allemaal wel redelijk positief.
Wat is jullie mening?
Jouw plaatje is mooier maar ik wilde de lezers niet beïnvloeden
Tof ding! Laatste zetje: Doen!
Niet aarzelen, als je je het een mooi ding vindt, gewoon trouwen!
Best een geinig ding.
Ik heb zelf niets met de maan (anders dan dat ik begrijp dat 't goed is dat ie bestaat) en zou, als ik nu zou gaan trouwen, kiezen voor deze.
De nieuwe 36mm Carrera 3 wijzer.
Ik zeg doen! Tool en moon watch in één, kortom gaaf ding!
Alvast gefeliciteerd en we zien uit naar de NA van de Echo
Heel leuk horloge, ik zeg doen.
Heel ander budget (maar dat is hier normaal), klassieke looks met een hele eigen twist (en geen toolwatch dus) maar ook machtig mooi: Moonphase – Farer EUR
Die staat ook nog op mijn lijstje….
Neem vooral de tijd om erover na te denken. Het is altijd een risico om iets op afstand te kopen, hè?
Horloge: doen.
De rest, tja dat moet je zelf weten.
Niet trouwen.
Bedank me later.
Nooit de kroon bedienen met het horloge aan de pols! Wat een stupide foto zeg.
Wat een lelijke kroon maar wat een gaaf horloge! Kende 'm nog niet. Als jij 'm mooi vindt, en de kwaliteit goed is, lekker doen!
Dit is geen actiefoto hoor
Mooi horloge maar ik zou er voor de grote dag een ander bandje opdoen
Helemaal cool behalve de kroon. Die had wat mij betreft wat traditioneler uitgevoerd mogen zijn.
Deze Echo Neutra is tof, dus doen
Gewoon doen