Het leed dat kiezen heet

Kent u dat? Die keuze stress? :joy:

Welke te houden? Of toch eentje er bij? Alles weg en wat anders?

Disclaimer: therapeutisch topic

3 likes

Ja man, ik zal je een handje helpen. Gewoon die Damasko en cocktail aan mij verkopen :wink:

1 like

Lul niet man, meer is beter :joy:

1 like

Een voor een flippen omdat je eigenlijk nog niet weet wat je echt wilt. Dus dit jaar weer veel modellen kopen en weer verkopen totdat je langzaam maar zeker enkele zekere keepers hebt.
In die laatste fase ben ik nu…voor nu dan :wink:

2 likes

Ik zou zeggen… Cocktail ruilen voor een Edox… :stuck_out_tongue:

Maar alle gekheid op een stokje… eens met @merl. Denk dat flippen wel het handigst is dan.

Deal :wink:

De Damasko & de Seiko zeker houden :+1: … de Squale doet me niks … en qua TH zijn er IMHO mooiere modellen :wink:

Ja dat zei @JTrapman ook al

1 like

Tja, de Damasko en de Tag zijn het meeste waard. Als ze je bevallen dan kan een verkoop alleen maar zinnig zijn als je wilt upgraden naar een duurder horloge.

Als ik in jouw geval iets zou ruilen zou het de squale zijn, maar voor de opbrengst kan je hem net zo goed laten liggen.

Wat mis je eigenlijk nog? Een chrono ofzo?

De TAG, Damasko en de Squale zeker houden! De Seiko doet mij dan weer niks…sorry😉

1 like

Alles verkopen en schaf je grail aan, mits je die hebt -> weg stress :wink: Kun je daarna weer wat opsparen en dat geeft je tijd zat om goed na te denken over aanvullingen van je collectie.

Ja misschien. Was nooit zo’n chrono fan maar las ik dat draadje van @Siedo dan weer zie dan wordt het misschien toch tijd… :wink:

1 like

álles wegdoen? (proberen te verkopen als gehele verzameling) :wink:

Btw, de TH staat toch al te koop dacht ik ?

Damasko houden, rest weg…
Rebounds werken niet, al vaker (ook tegen jou) gezegd! En de TH is leuk, maar alleen als aanvulling naast een gave duiker ofzo denk ik.

Ik zou weer teruggaan naar een bepaald soort strategie in je kist. Was jij toch altijd sterk in, ben je wat verloren denk ik gezien de laatste tijd?

Ik heb bijvoorbeeld:

1. Lichte dial voor casual chique op het werk (Perigraph)
  2. Donkere dial voor casual chique op het werk (LLD)
  3. Geile duiker voor casual chique op het werk en casual thuis (BBR)
  4. Comfy/casual/"beater. (Aquis)

Liefst wil ik ze zowel thuis als op het werk kunnen dragen. De Hamilton SOL was iets te dressy’ish daarvoor vandaar dat de LLD morgen komt. De LLD zal op termijn een keer plaats maken voor een AT (golf).

Enige aanvulling aan dit viertal zal misschien een keer een Chrono (speedmaster) worden. Maar zou ook ipv de Aquis kunnen.

Voor de rest voor mij alleen upgraden, niet meer dan max 5 klokjes, maar liefst 4.

1 like

Zij ?

Trapvrouw…

Whaha, macht der tik gewoonte. Of overenthousiaste autocorrect. Hoop dat ik die niet hoef te verklaren. :joy:

1 like

Precies wat deze mr zegt :wink:

Damasko houden, altijd. De rest een schop geven en dóór! Op naar de Aqua Terra en Explorer I.

Oh ja, chrono speelgoed is ook leuk, maar geen einddoel.