Het leger komt eraan

Ik zal af en toe een update plaatsen :smiley:

:slight_smile:

dat zijn inderdaad een hoop helmen!

Mooi!

Voor wat ga je ze gebruiken? :slight_smile:

nou moe? NOSjes aan het fabriceren?

Oh…ohhhh… Je maakt ons nieuwsgierig, Rob X(

Gr Ron

Het zijn OSjes :wink:

Mijn beste,

Bij het zien van al dat blinkend staal, voelt menig infanterist zich al bij voorbaat uit het horlogeveld geslagen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welnee, zo snel laat ik mij niet uit het horlogeveld slaan! :smiley: Maarre… je maakt me wel nieuwsgierig, Rob!! :slight_smile:

Ik kreeeg net een lekker fotooootje…

Helaas heb ik nog geen foto’s van “tijdens” het werk gekregen. Als het goed is komt er nog wel een filmpje.
Allemaal geserviced, waterdicht, op de juiste wijze geborsteld en gepolijst, en met saffier glas,
Ik heb een kastdeksel van een forumgenoot gekocht, met 67 als eerste twee cijfers (geboortejaar). Bepalen welke ik houd wordt nog moeilijk.

In het midden ligt een “lifter”, de eigenaar zal blij zijn dat die ook af is (sorry voor de vertraging door de Helmets).

Heyyyyyy, daar zie ik een bekende! :smiley:

Die Helmets zien er goed uit robbie. Straks inderdaad een luxe probleem met kiezen! Houd je er 1, of 2, offf misschien wel 3… ;). Enig idee wanneer ze in Nederland zijn?

Mooie foto zo!

robbie409 Schreef:

Allemaal geserviced, waterdicht, op de juiste
wijze geborsteld en gepolijst, en met saffier
glas,

ik ben benieuwd naar het geborstelde gedeelte. mijn helmet heeft gelukkig nog het originele “draaipatroon”, jammer genoeg wel beschadigd…

Ik heb een kastdeksel van een forumgenoot gekocht,
met 67 als eerste twee cijfers (geboortejaar).

en zo ontstaan de Frankensteiners :stuck_out_tongue: :smiley:

:slight_smile: Die deksel met begincijfers 67 is wel van een Helmet :wink: dus is op het randje. Gelukkig nog geen Speedtimer-samenraapsel.

Het borstelen is inderdaad mooi rondom.

Ik kreeg net een email dat de Youtube eraan komt :smiley:

Een ander probleem: aan wie ga je ze verkopen! Er zal meer vraag dan aanbod zijn, denk ik! Volgende -logische- vraag: voor welk bedrag (vooral als de vraag groter is dan het aanbod).

Menno

In elk geval aan liefhebbers.
Ik moet de kostprijs nog uitrekenen (horloge, onderdelen origineel Seiko, saffier, servicekosten, transport, fishbone) maar het zal tegen de 300 euro zijn. Komt alleen al door het saffier en de fishbone: samen ruim 100 euro.

Dat ziet er op de foto allemaal goed uit, Maestro Rob! (tu)

Mijn beste,

“Liberté Égalité Fraternité”

Een serie kordate infanteristen, klaar voor de opmars, om het gezag van de pols te overwinnen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=fPTkDqfwToQ[/video]

FAN-TAS-TISCH X(

En laat nog wel even zien welke je voor jezelf houdt :wink:

Gaaf zeg! En een erg mooi resultaat!

robbie409 Schreef:

In elk geval aan liefhebbers.
Ik moet de kostprijs nog uitrekenen (horloge,
onderdelen origineel Seiko, saffier,
servicekosten, transport, fishbone) maar het zal
tegen de 300 euro zijn. Komt alleen al door het
saffier en de fishbone: samen ruim 100 euro.

ehm, ik denk dat voor 300 EUR het zeker liefhebbers zullen-moeten zijn…:sunglasses:

commercieel dus bijna niet te doen, dat restaureren.