Je kunt ook denken., Dit houdt me met beide benen op de grond. Het zijn gebruiksvoorwerpen waar we het hier over hebben.
Karakter, elke kras vertelt een verhaal.
Voor mij soms zelfs waarde vermeerderend.
Van daily beater naar beaten-up
Een barn find met een stukje familie historie. Met dank aan W&V loopt hij weer en ziet hij er een stuk frisser uit tegenwoordig!
Zo! Die is mooi opgeknapt!
Mooi man. Onherkenbaar na de facelift.
Een HF-lid heeft deze van me overgenomen. De 36 mm paste niet bij me, maar man, wat een schitterend horloge met een goed lopende Valjoux 72c complicatie.
Dat vind ik zo leuk aan HF. Zonder deze bron had ik dit horloge denk ik nooit opgeknapt, ook niet geweten dat W&V dit soort zaken kan en er een verzamelaar in Belgie woont die dit horloge echt op waarde kan schatten. De opbrengst heeft mij toen, wederom via HF, mijn eerste echte vintage opgeleverd: een 165.024 Omega Seamaster uit 1964. Die later het nest weer heeft verlaten (naar Awco) en is vervangen door een 5513 Rolex Submariner uit 1972 (van Watchworks).
First cut is the deepest! Maar hij ziet er nog prachtig uit en hier zijn ze wel voor gemaakt! De sub is de perfecte beater. Rolex staal kan wel tegen een stootje. Ik snap die drukte dan ook niet om haarlijntjes en deskdive sporen. Mijn 16610 ging ook altijd mee de zee in : )
Dit topic maar eens bovengehaald want de Pulsar is toch wel in een nieuwe fase beland.
Nadat de slijtage inmiddels toch een jaar doorgegaan is, is gisteren het glaasje gebarsten.
Is het sluitclipje van de band verdwenen.
En is de sluitpen van de band vervangen door een spijkertje
@Michel.s het spijt me.
Deze is buiten gebruik.
Er zit zelfs geen band meer op.
Dus, helaas.
Deze is gediskwalificeerd.
Oh mijn fout
Geweldig
Die van mij doet het nog steeds, al valt er regelmatig een endlink vanaf. Zal binnenkort maar weer eens gaan kitten voordat ik hem verlies.
Een keer een foto van de rek op de band, dit was ooit eens goed passend om de pols + toen deze goed paste was de polsomtrek nog wat kleiner (ben er niet lichter op geworden )
Soms krijg je er gewoon medelijden mee…
Plakband erop en netjes uitsnijden, kan hij er weer jaren tegen aan. Goed bezig iig
Je brengt me wel op een idee.
Eens kijken wat er mogelijk is met giethars.
Zo komt het steeds dichter bij een kunstwerk.
De stand van zaken op dit moment.
Ze wordt nog steeds elke werkdag gedragen.
Ze loopt nog steeds spatzuiver op tijd.
En, wonder boven wonder, Ze is ook nog steeds hartstikke waterdicht.
Vannacht de hele nacht gedragen, korte mouwen, een bui regen op m’n donder gehad. Geen probleem, gewoon doorlopen, geen spatje condens erin. Nix
Heb je nou… een… G-Shock gesloopt?
Dat lijkt me toch niet zo verbazingwekkend? 'T is een stuk plastic
Ik heb altijd begrepen dat de enige manier om een G-Shock te slopen is door er met een Nokia 3310 op te slaan.