Het meest mishandelde horloge van het forum

Nou, ja… niet bewust eigenlijk :roll_eyes:

De batterij van dit horloge bleek leeg. Dus ik had hem in mijn rugzak gedaan om mee te nemen naar mijn werk (vlakbij zit namelijk een juwelier die er een nieuwe batterij in zou plaatsen).
Eenmaal op mijn werk haalde ik de G-Shock tevoorschijn en trof ik hem dus zo aan. Geen gekke klappen gemaakt, gewoon tijdens woon-werk verkeer gesneuveld.
Aangezien het plastic erg makkelijk afbrokkelde heb ik het idee dat de weekmakers opgedroogd zijn. Kast is verder in orde, ben alleen op zoek naar een nieuwe bezel.

3 likes

Ah, ik vroeg me al af of hij door de klap ook was opgehouden met lopen, maar de batterij was dus leeg :sweat_smile:

Ik ben altijd al benieuwd geweest welk werk je hebt waardoor je horloge er zo uitziet, zou je dat willen delen?:grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Voldoende ventilatie onder het glas :smile:

1 like

Natuurlijk. Dat is geen geheim.
Ik ben vrachtwagen chauffeur.
En die schade komt natuurlijk niet van het rijden, dat is meer van het laden en lossen.

4 likes

5 likes

Nu 4 dagen oud!

4 likes

Ik zou kunnen zeggen,goed bezig, maar dat doe ik niet.

1 like

haha het horloge is wel gemaakt om een beating te kunnen krijgen :wink:

3 likes

4 likes

Lekker man!

10 likes

Dat verklaart het! Heb zelf ook een tijd in de logistiek gewerkt en droeg geregeld de Tudor of gshock, de Tudor was altijd spannend😜.

Rijd je ook internationaal?

1 like

Stukje België in.Das ver genoeg.

1 like

Kom net in wat dragen wij vandaag deze Pulsar tegen.
Typisch, weer een Pulsar.
Na het overlijden van mijn Pulsar zou ik deze willen nomineren als potentiele opvolger.
Ze is in ieder geval goed op weg.
Hou ons op de hoogte @Demarteau

2 likes

Hij heeft al heel beel te leiden gehad ben fietsen maker draag hem bijna elke dag tijdens werk

1 like

Het uurwerk is trouwens al een keer gerepareerd