Zorgenvrij?
En dan komt ie met een Breitling… ???
Sorry maar de meeste mensen zien bij zorgenvrij een laagdrempelige beater die ook.goedkoop is.
Wat is goedkoop?
Mijn Skyracer is niet goedkoop nee, maar duur is ook weer wat anders.
Voor een horloge liefhebber is de Skyracer zeker geen dure hap. Valt voor vele in het betaalbare pakken en gaan hoekje.
Voor wat hij te bieden heeft, voor hoe ongelooflijk sterk hij is, voor hoe zorgeloos en inzetbaar als afbeer beater hij is vind ik hem alles behalve duur.
Een koopje zelfs
Niet zo neerbuigend doen a.u.b. Wat voor de één veel geld is, is dat voor de ander niet. Een zorgeloos horloge hoeft niet onder de €100 te kosten.
Een heel enkeling*
Dit forum is geen afspiegeling van de normale wereld.
??? is niet neerbuigend.
Dit is juist voor velen te hoog gegrepen.
Voor jou misschien, maar je kan niet in iemand anders zijn portemonnee kijken. Ik vind prijs niet zo’n belangrijke factor in de mate van zorgeloosheid van een horloge. Vandaar dat ik “goedkoop” ook niet heb opgenomen in mijn lijstje van criteria.
onder de 200 euro in ieder geval.
Nou ik denk dat de meesten hier een goedkope echte beater kunnen betalen en een breitling niet als zodanig zien.
Precies, je denkt het. Weten doe je het niet. Spreek voor jezelf en laat anderen ook voor zichzelf spreken a.u.b. Jij hoeft niet voor anderen te bepalen wat wel en niet goedkoop dan wel duur is, toch?
Maar wel vrij gevoelig voor krassen, denk ik?
Ok
In die prijsklasse moet ik dan toch voor een Rus gaan.
Meer bulletproof is er niet te koop voor dit geld… (70euro) volkomen zorgeloos genieten.
Ik snap je best… ik had dit ook geroepen voordat ik besloot het wel te proberen.
Nu zou ik niet anders meer willen.
Wanneer je zo een horloge echt inzet waarvoor deze bedoeld is ervaar je de perfectie en het gemak ervan en dan is elk alternatief beatertje gewoon niet goed genoeg meer…
Mijn portemonnee is echt geen goed gevulde, maar wanneer de skyracer ten einde komt tijdens het actief dragen zal ik per direct een nieuwe halen of de door @Jurtz geopperde Breitling. Gewoon omdat het zo geniaal ontwerp is.
Ik dacht dat deze ook “diashield” had, maar pin me er niet op vast.
Meest zorgeloze horloge. Kan tegen een stootje, altijd goed afleesbaar. Hoef nooit de tijd te corrigeren (muv winter/zomer). Automaat & opwindbaar. 100m WR. Fascinerende wijzers, lijken re zweven. Gewoon top!
Orient Kamasu +/- EUR 200. Saffierglas en 20 bar. Als het je lukt hem te slopen dan haal je de Kamasu in een andere kleur

Relax dude, het is zondag en ik geef mijn mening.
Mee eens. Ook te duur en in Amsterdam ben je er je leven niet mee veilig.