Het “mijn auto is eigenlijk net zo duur als mijn horloge” topic

Macht der gewoonte :crazy_face:

1 like

Dus overal waar jij iets getikt hebt sluit je af met Genesis?

1 like

Hoi schat, wil jij vanmiddag nog even langs de super?

Nee.

Genesis

6 likes

:+1::grinning::+1:

1 like

Zijn die goedkoop, minuterepeaters?

551-er

1 like

Ja net zoals iedereen op een ander forum waar ik veel kom

Vanaf 50K

En op dat ander forum kent iedereen het Genesis helemaal, want als iedereen op dat forum ieder bericht afsluit met Genesis…

Heel gemakkelijk te geloven kijk hier eens :wink:

Dat kan wat goedkoper hé :stuck_out_tongue_winking_eye: zie bovenstaand voorbeeld :innocent:

1 like

Mijn horloge was net zo duur als de auto van mijn vrouw. Iets duurder zelfs. :grimacing:

Kaydw

Dus eigenlijk heb je gewoon heel veel geld (uitgegeven)?! :upside_down_face:

Ermee uitpakken hoeft nu ook weer niet :upside_down_face:

Mijn horloge is veel goedkoper… Heb dus nog wat één en ander tegoed…

De mijne ook. En laat ik nu ook een mooie muziekcollectie hebben, de cd’s weliswaar geript tegenwoordig en opgeslagen op de nas.
image

Alphons.

1 like

ik rij een oude barrel, dus ik weet wel zeker dat mijn horloge verzameling duurder is dan mijn auto :blush:
Alleen mijn UG is al bjina de inruilwaarde denk ik… :joy:

Mijn horloges zijn niet meer waard dan m’n auto. Maar van alle reparaties aan dat orgel had ik echt een mooie sub kunnen kopen :see_no_evil:

Oliepomp naar de pieten: Blok uit elkaar en omgebouwd naar een conventionele oliepomp

Turbo om zeep geholpen: motorblok wederom uit elkaar :zipper_mouth_face:

Luchtmassameter kapot, gerepareerd, dag later de EGR klep ook kapot. Klep laten dicht zetten. Rijd nu nog steeds rond met een check engine light omdat m’n auto alleen een OEM luchtmassameter accepteert van €200 meer!

Beter had ik gewoon een oud barrel gereden en een tof horloge gekocht :see_no_evil:

ok snap ik

yep, zo’n ding die alles wat sneller maakt

Wuh? :hushed:

Uuuhm??? :open_mouth:

yes, ik ben de weg kwijt

:worried:

-Edit- Ik rij dus in een Skoda uit 2005 :heart_eyes:

Ik ook als daily driver maar wel 1 met 270 pk, lekker comfortabel op de lange ritten buitenland :sunglasses:

Dikke rekening :persevere:

Dan weet je binnenkort wel wat die andere dingen betekenen :joy:

5 likes