Het “mijn auto is eigenlijk net zo duur als mijn horloge” topic

Denk dat de Jaguar op de foto niet van hem is hoor…

Haha ik denk dat mn hulk 3x zo duur is als mn autotje :laughing:

3 likes

Fredo krijgt helemaal niks

Frv all the way bro!

Wat een heerlijk voertuig is dat toch.

1 like

Ook nog maar een stelling de wereld in, mijn stereo kost meer dan het duurste horloge van 99% van de leden hier :stuck_out_tongue:

Genesis

4 likes

Ik voel n nieuw topic aankomen…:smirk:

1 like

Ha @jigga, alleen is de FR-V wat lastig te vinden met lage km-stand.:confused:
Heb je er zelf een?
Ff een horloge erbij :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dat is niet mijn auto nee. Ik heb een ‘08 BMW 125i cabrio.

Ah! Meneer heeft een enorm slechte muziekverzameling!

Het is mij opgevallen dat audiofielen vaak totaal geen muzieksmaak hebben en grossieren in zeer precieze opnames van de Star Wars soundtrack, terwijl muziekverzamelaars vaak geen doekoe meer hebben voor een knap setje. :slight_smile:

1 like

Subaru wagon van 14 jaar oud. En een Blumo. Kan kloppen :joy::joy::joy:

1 like

Zelf ken ik veel muziek liefhebbers die gewoon een degelijke muziek luister installatie hebben. Tuurlijk zijn er vast veel die een pruts setje hebben staan. Maar audio apparatuur liefhebbers zijn vaak idd minder met muziek zelf bezig. Maar de tijd dar men veel geld uit gaf aan vinyl is voorbij, TIDAL en spotify kosten minder en je hebt alles.
Zelf vind ik een mooie buizen versterker mooier staan dan transistor dozen dus daarom koos ik die uit. Daarvoor had je idd bijna elke gangbare Rolex kunnen uitkiezen.
Zelf vind ik een auto een verplicht transport middel. Dus een simpele Volkswagen voldoet hier aan de wensen. De Fun auto is een andere keuze, onpraktisch zuipen en roken en heerlijk lomp en eigenwijs, lijkt op de baas zeg maar.
Iedereen maakt keuzes en die verschillen nogal.
Owja ik fiets liever dus wacht op het topic fiets en horloge.

Bij die diensten huur je het recht om maandelijks naar alles te luisteren maar zodra je de geldkraan dichtdraait heb je helemaal niets.

Tien jaar spotify is 1200 Euro. Ik koop daar liever platen van. Of eigenlijk CD’s die ik naar FLAC rip. :slight_smile:

Als de wereld dan vergaat kan ik met een zonnecelletje en m’n mediaboxje nog lekker naar muziek luisteren in m’n bunker.

4 likes

Deze lp kost in nieuw staat ongeveer een kop koffie.
Je hebt ook gelijk over het recht huren. Maar dat is een andere discussie. Inmiddels is mijn muziek smaak en platen collectie dusdanig dat ik voor dat bedrag 10 tot 25 platen kan kopen. Gaat het dan om bezit of om genieten van muziek?

Misschien moet ik toch eens een veel te duur horloge kopen, begint ineens een stuk logischer te worden.

1 like

Ik bedenk mij net dat mijn muziekverzameling duurder is geweest dan al mijn horloges bij elkaar. :slight_smile:

Heb je een discogs collectie aangemaakt?
Misschien een horloges en lp’s topic starten?

1 like

tumblr_nwtznpcv5u1udh5n8o1_400

7 likes

Ik ben dan een gezegend mens, want ik heb beide :sunglasses:

Genesis

Btw voor de centen die in mijn hobby auto heb gestoken kan ik een dikke minute repeater kopen

Genesis

Ik denk dat iedereen nu wel weet wat je gebruikersnaam is, wat jij?

Candide

8 likes