Het milanese (mesh) banden topic only

Haliosmesh

6 likes

6 likes

Een beetje een crosspost, omdat hij ook in het Steinhart topic staat, maar hierbij mijn nieuwe Steinhart Milanaise bracelet. Degelijk uitgevoerd, mooi dik en stevig, en met een fijnverstelling in de clip.

Mooie combinatie met mijn Ocean One Vintage Dual Time, ben er erg blij mee.

5 likes

7 likes

Ik heb een haat/liefde verhouding met mesh. Het staat overal goed op! Maar ik wil geen mesh op elk horloge haha. Laatste aanwinst die ik direct op mesh heb gezet (want wat zou er nou beter uitzien?):

Deze blijft ook echt super:

7 likes

Misschien iets te grof voor milanaise? 1 origineel Omega mesh en 1 aftermarket mesh (met onhandige sluiting)

4 likes

4 likes

Ben wel fan van mesh, net deze mesh op de citizen gezet.

6 likes

Love it😍

12 likes

Mesh, ik hou ervan!


3 likes

7 likes

1 like

Mijn Vostok’s vliegen altijd op mesh, steen er het beste met :blush:

4 likes

Ik denk ook over een mesh op mijn Vostok. Nog nooit geprobeerd. Waar koop jij ze? Ik denk voor een duiker een iets grovere soort. Sharkmesh?

1 like

Dit was ook een goedkope, maar comfortabele. Weet niet juist meer van waar.
Is idd de groffe sharkmesh :muscle:

3 likes

ik ga regelmatig wel eens op deze site kijken:
Milanese Watch Band | Wish
op deze site heb ik al verschillende horlogebanden gekocht en ben tot hiertoe best tevreden :ok_hand:

1 like

Mesh is prachtig op het juiste horloge.
En dat is bepaald niet ieder horloge “zie diverse foto’s hierboven”. Bovendien dragen ze zeer comfortabel, en zijn ze op de mm fijn af te stellen.

3 likes

Ik ga maar eens shoppen voor een eerste mesh bij Ali. Nog beslissen welke sluiting het handigst is. Vouw (maar die moet je op lengte maken) of een schuifsysteem (veilig?). Rond de 15 euro is er wel iets te vinden met goede recencies. Bij horlogebanden.com rond de 25 euro, geen idee wat het kwaliteit verschil is.

1 like

Tsja. Als je maar genoeg pech hebt kun je alles kwijtraken.


Lijkt me toch redelijk goed vergrendeld zo, en als je haar dan nog verliest, nou ja ,dan kun je altijd nog blij zijn dat je niet onder de trein gelopen bent.
Dan was de pech nog véél groter.

6 likes

Ziet er veilig uit, bestelling geplaatst. Bedankt voor de info en duidelijke foto’s!

1 like