Het moest er eens van komen

Na dit forum enkele maanden gevolgd te hebben kon ik niet meer weerstaan om mijn eerste echt ‘stijlvolle’ en niet zo goedkope uurwerk te kopen (hoezo ‘crisis’?) Dit is niet bedoeld als vervanging van mijn gadget
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,83147,83147
, maar als aanvulling. Hoe praktisch hij ook mag zijn, gekleed is die klomp elektronica niet. En sommige dagen heb ik gewoon geen zin om telkens op een knop te duwen om de tijd te zien :slight_smile:

Mijn oog was hier al gevallen op de Poljot Strela en ik heb een zwak voor Russische uurwerken, dus ik ben eens gaan zien bij de hier niet onbekende Juri Levenberg op eBay. Zijn aanbod is enorm, wat het er niet makkelijk op maakte. Na allerlei eliminatierondes, afwegingen en pogingen om mij in te beelden hoe de horloges er op mijn pols zouden uitzien, heb ik de zwarte klassieke Strela uitgekozen.
Ik was iets te enthousiast om te betalen want ik las pas achteraf in de bevestigingsmail dat PayPal liefst enkel gebruikt wordt als het niet anders kan. Oeps! Ik heb direct een verontschuldiging gestuurd, maar ik denk niet dat hij het mij kwalijk heeft genomen want ik ben voorlopig nog niet op Russische wijze met Polonium vergiftigd. :smiley:

De afhandeling was vlekkeloos en een weekje later was het pak er. Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, dus hier zijn wat foto’s…

Oef die is mooi, veel draag plezier!

mvg, Frans

Mooi horloge en ook een hele mooie band ! (tu)

Zeer mooi horloge en mooie band, zoals Marc reeds zei.
Doet me wat denken aan de Pilot van Breitling. (de band)
Ook het werk ziet ze zeer proper uit, soms durft de Poljot een nogal vuil werk gebruiken …
Spijtig van de opdrukt, maar dat staat niet in evenwicht met het horloge.
Fantastisch!

Inderdaad, de opdruk op de glasbodem had ik er liever ook niet op gehad. Maar zoals je zegt, het is maar een kleine smet in vergelijking met de rest, en je ziet het niet terwijl je hem draagt.

Mijn beste,

Een prachtig horloge, ja zelfs chique. Doch ook een horloge welke, middels de chronograaffunctie, zijn sportieve kant laat zien.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit fraaie horloge.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Altijd mooi om te zien zo’n 3133 uurwerkje en een Strela is een mooi horloge. Gelukkig is er niet bespaard op de band, er zijn namelijk veel lelijke gevouwen stalen aftermarket banden in omloop. Wel jammer die opdruk op de zichtbodem, misschien is die er af te polijsten.

Gefeliciteerd! Alleen ik zou hem op leer dragen. Vind ik persoonlijk mooier

Erg mooi hoor (tu)
En de stalen band staat hem prachtig.
De 3e foto van boven is zeer goed gelukt!

Hmmmmmmm ik krijg ook weer trek in een Strela (zwart)…

Erg mooi, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar een wristshot.

Veel plezier ermee

Mooie klok! Met witte plaat mag hij er ook zijn overigens. Veel plezier ermee!

Gefeliciteerd met deze fraaie Poljot Strela. Hij is prachtig(tu)
Leuk dat er zoveel aandacht is voor de Russische horloges, bijna net zoveel als voor de Seiko’s:):slight_smile:

Erg mooi horloge, klassieker met goede historie.
Veel draagplezier.

Los van het feit dat het een schitterende klok is met dito band zijn je foto’s werkelijk SUPER!
Gefeliciteerd!
Jur

Heel, heel erg mooi!

Veel plezier met dit zeer fraaie klokkie(tu).
Die russen:)o kunnen er wat van.

Mvrgr Martijn

die russen,ik blijf ze mooi vinden

proficiat met uw aankoop en veel plezier ermee

Daar kan voor gezorgd worden:

Bedankt overigens aan idereen voor de complimenten :slight_smile:

Prachtig horloge met passende band(tu) Vraagje: volgende de specs is de doorsnee 38mm, hij toont (veel) groter. Klopt die 38mm?

Die kloppen als een bus (is diameter zonder de kroon voor alle duidelijkheid). Ik ben echter een nogal magere mens met dunne polsen, vandaar dat hij groter lijkt :wink:

Mooi horloge. Gefeliciteerd met de aanwinst.