Het moest er natuurlijk een keer van komen

Uitgegleden. De hond schrok van vuurwerk. Grote glip in mijn pols (waarschijnlijk een scherp stuk ijs of zo). En mijn Oriënt Blue Mako stuk. Kan niemand wat aan doen maar ik moest het toch even kwijt…:X

dat is zwaar… (td) op naar de horlogemaker…succes;)

herkenbaar maar klote
wees blij dat het een orient is, en geen topstuk…

Altijd balen!!!

Onder extreme omstandigheden dient men ook altijd een G-Shock te dragen. Positieve van het verhaal is dat je weer naar een nieuwe duiker kan speuren en dat is altijd pret. :wink:

Sterkte met het verwerkingsproces! :wink:

Zonde van je horloge!

Onder het motto ‘elk nadeel heeft zijn voordeel’ kan je mooi switchen naar een Casio duiker. KLIK
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,258809,258837
(tu)

Ik liep vanmorgen met mijn 5513 om buiten en dat was best spannend :slight_smile:

Gelukkig ben je er zelf nog ‘redelijk’ goed vanaf gekomen en is de materiële schade beperkt.

Gr. Thomas

Zonde, hoop dat je niet al te veel kosten kwijt bent!

Hopelijk is je pols snel weer op orde zodat je daar een nieuwe aanwinst op kan showen.

Dat is echt vervelend, is ie echt niet meer te redden dan?

Er zit een flinke buts in de zijkant van de kast. De band heeft krassen. En de pushpins zijn beide krom.

@Schmeink: Een oriënt is voor mij een topstuk. Ik heb geen budget dat een Breitlink of Rolex toelaat.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

haakie Schreef:

@Schmeink: Een oriënt is voor mij een topstuk. Ik
heb geen budget dat een Breitlink of Rolex toelaat.

Zo is dat!
Is gewoon een foutje van Schmeink: hij
dacht dat 'ie op “het andere forum” zat. :wink:

Echt zonde, misschien een leren band er opzetten oid een optie? Je zit dan nog steeds met die buts erin, maar je kan hem dan nog wel dragen!

Arme hond van jou . Je moet er de komende dagen maar extra lief tegen zijn .

En trouwens jullie met dat vuurwerk altijd .
Ik kan er niet bijkomen welk plezier je daar nu aan hebt . Het is gevaarlijk , het gaat van boem en bang en Ooooh
en 't is voorbij .

Aan de grens krijgen wij zelf speciale douanecontroles op zoek naar … vuurwerk stel je voor .
Met een daarvoor opgeleide hond dan nog wel .

Ikke vuurwerk ? nooit van m’n leven .
Die hond had het snel bekeken (besnuffeld) en toen ik vriendjes wou worden had hij duidelijk z’n twijfels
maar die douanier zag dat absoluut niet zitten .

Het is jammer voor je hond en voor je horloge en voor je pols . Dit niet noodzakelijk
in deze volgorde maar maak vuurwerk in Nederland net zo marginaal als het in België is dan gebeurt
het niet meer .

Yo , Manu .

Ouch, beterschap en sterkte… met je horloge!

Dat is nog is balen! Ik leef met je mee! Een Mako is ook 1 van mijn topstukken.(tweedehands, zwart)

manu Schreef:

Arme hond van jou . Je moet er de komende dagen
maar extra lief tegen zijn .

En trouwens jullie met dat vuurwerk altijd .
Ik kan er niet bijkomen welk plezier je daar nu
aan hebt . Het is gevaarlijk , het gaat van boem
en bang en Ooooh
en 't is voorbij .

Met de hond gaat het wel weer. Alleen komt hier de strooiwagen langs en de zwaailichten jagen haar nog schrik aan. Het is geen held, maar ze is wel lief. En daar heb ik haar voor.
Aan vuurwerk doe ik zelf ook niet. Het geeft een enorme berg rommel (vooral die matten) en stank. Maar ik gun het de mensen die het leuk vinden. Het is maar een keer in het jaar.