Ik begrijp je wel hoor, bij mij komt en gaat het ook een beetje. Ik heb periodes dat ik actief met horloges ben en daarna weer een hele tijd niet. Uiteindelijk kom ik toch altijd hier terug
Hahahaha het is zo lastig om hier weg te blijven. Ga nu weer twijfelen om mijn toppers weg te doen.
Wow… drie keer raden wat ik luister het moment dat ik dit lees…
Om dit gevoel weer te krijgen heb ik met mezelf afgesproken een half jaar geen NA’s te doen. Soms jeuken de handen wel als ik weer iets leuks voorbij zie komen op HF maar ik moet zeggen dat het me wel de rust geeft die ik zoek.
Doen en laat aan de rest van ons die vastzit met kettingen aan onze verzameling dat het kan!!!
Haha mooie topics zijn dit. Zinloos maar leuk om te lezen. Ik heb het ook een paar keer gedaan (terug naar 3 was mijn doelstelling dan) maar er komt altijd weer iets anders leuks voorbij. Soms ging het zelfs een paar jaar goed met maar 3 horloges (nu niet meer hoor). Lekker doen waar je zin in hebt en dan vooral niet naar HF gaan kijken want dan is het snel weer mis, er komt hier te veel moois voorbij
Ik geloof er helemaal niks van . Alhoewel ik op deze wijze natuurlijk mijn zwakte op jou projecteer. Ik ken mezelf en elke keer als ik denk “Nu hoef ik echt niks anders meer”, begint het weer te kriebelen.
Daarbuiten is de Milgauss echt een topper. Mooi eigenzinnig en ook een enorme gave kleurstelling die je te pakken hebt en een van de weinige Rolexen die nog “enigzins” goed verkrijgbaar is.
Wat me soms wel een beetje stoort is dat die “maar” bestaand is tegen 1000 gauss, terwijl bijvoorbeeld de nieuwe Seamaster tegen 15.000 gauss bestand is. En dat terwijl de Milgauss horloge (wel jaren geleden) is ontworpen om tegen magnetisme te kunnen. Maar goed, laten we eerlijk zijn. Een Deepsea ziet ook niet vaak 1900 meter diepte.