een echte Leatherman mee het vliegtuig in:-)
http://www.ablogtowatch.com/leatherman-tread-watch-tool-bracelet/
Een iets te hoog Rambo / MacGyver gehalte voor me. Ik laat hem aan me voorbij gaan.
misschien wat Rambo maar wel origineel, geen hommage of iets dergelijks, zou wel eens willen weten hoeveel het met het horloge kost en waar te bestellen, ik kan niks vinden.
groetjes Lenno
[quote]This summer, Leatherman Tool Group, Inc. will debut an industry first: a multi-tool that can be worn on the wrist.
[…]
A version of the Tread bracelet that includes a watch will be available in Fall 2015.[/quote]
Nog even geduld dus?
i.c.m. een horloge beschermerhoes is het wel draagbaar, maar anders kun je er op wachten dat je ergens achter blijft haken.
Jep, die wil ik.
Leuk voor tijdens de aanstaande Mad Max premiere
Eindelijk een bierfles openen met je horloge.
De versie met horloge moet iets van $600-700 gaan kosten in komt naar verwachting pas in september 2015.
Sloopt wel de boorden van je overhemden vrees ik. Wel gaaf overigens.
jantje.vlaam Schreef:
Eindelijk een bierfles openen met je horloge.
Hoezee! 
OT:
Het is los van de kans om ergens aan te blijven haken wel een gaaf idee.
Ik vind het wel een tof idee. Mooi? Dat is een ander verhaal.
Ik zie in het filmpje die lijkt te willen gaan boarden op een vliegveld. Ik vraag me af of je er meer het vliegtuig in mag met al die haken en messen.
Afgezien dat je met de rest het hele vliegtuig uit elkaar kunt halen :+
marnix.moed Schreef:
Ik zie in het filmpje die lijkt te willen gaan
boarden op een vliegveld. Ik vraag me af of je er
meer het vliegtuig in mag met al die haken en
messen.Afgezien dat je met de rest het hele vliegtuig uit
elkaar kunt halen :+
of je bent natuurlijk de held wanneer je na een bomaanslag provisorisch de romp van het vliegtuig m.b.v. meccano en je horlogebandje kunt herstellen
Gaaf, maar met mijn smalle polsen wordt het eerder een minitool. Net goed genoeg om een schroef ergens in of uit te draaien en dan moet het ook maar net de goede schroef zijn.
Wat ik me afvraag… die zeskante gaten… 't is amerikaans… dus inchmaten… komt er ook een Metric variant?.. anders heb je er hier nog geen moer aan ( pun intended ), tenzij je een amerikaanse of engelse auto rijdt…
Tevens als sneeuwketting gebruiken.:D:D