Ik heb weer twee horloges! Het moet allemaal niet teveel meer kosten en onverwoestbaar zijn, het gepamper is over. Toevallig met de Engelse eigenaar kunnen afspreken in Rotterdam, hij was hier voor werk, geen gedoe met extra kosten dus. Kleine fabrikant uit Dorset met Nato stock number gemaakt met de input van een Britse leger eenheid, dit is de civiele versie. De mijne is een quartz, automaat is er ook. Prima voor de komende vakantie perikelen.
Prima stoere vakantie beater veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd met de aanwinst. Dit merk van de week toevallig tegen gekomen (op Facebook nota benen). Ben benieuwd naar je ervaringen.
Gefeliciteerd met deze stoere NA💪🏼. Geniet ervan
Lekkere aanwinst ouwe!
Dank allen,
Ze zijn goed benaderbaar, kunnen zelf pressure testen en staan echt achter hun product. Alles met hex bolts dicht gemaakt en de 5 jewel Swiss made Ronda in een soort shock absorber gemonteerd. Mooie dubbel dikke PVD coating met vuil afstotend laagje ook.
Leuk horloge, gefeliciteerd.
Jammer dat je op de website de cookies moet accepteren om het hele beeldscherm te zien. Dan haak ik al af.
Dank,
Ik kijk op werk, dan maken die cookies mij niets uit
Voor mij weer eens een ander onbekend merk. Leuk horloge. Veel plezier ermee.
Leuk ding !! Wat is het NSN ?
Probleem met de Engelse merken is de rompslomp met de extra kosten. Deze klok nieuw met alle bijkomende kosten had mij toch te duur geweest. Stupid Brexit.
Gaaf horloge! Ben eens op de website gaan kijken en daar staan best een paar leuke tussen.
Veel draagplezier!
Mijn beste,
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Lekker stoer horloge, gefeliciteerd.
Staat er nog iets bijzonders op de achterkant, naast het NSN? Foto?
Ik ga mijn best doen later, is git zwart op git zwart, kan het met een loupe nauwelijks lezen…
Ja mooi!