Het moet nu echt stoppen

… met kopen!
Ik sla nu volledig door :crazy_face:
Net vannacht m’n Meistersinger besteld, zie ik weer een aanbieding van een merk waar ik al lang een model van wilde hebben. Welke maakte niet zoveel uit, ik vind bijna alle modellen mooi: Glycine.

En wel de Combat 6 Vintage GL0122.

Dit model spreekt me heel erg aan en de prijs was goed.
Wat moet je dan doen? Kun je toch niet laten gaan?

Maar 7 horloges vanaf eind december voor een gezamenlijke prijs waar je een IWC van kunt kopen… Hmmm. Maar ja, dan heb je maar 1 horloge. Nu kan ik elke dag van de week een andere om :innocent:

Maar nu is het echt ff klaar. Anders heb ik straks een echtscheiding aan m’n broek :slight_smile: Ik heb nu een mooie verzameling klokkies. M’n honger is een beetje gestild. Nu maar eens kijken wat Marktplaats op mag uit m’n oudere collectie :smirk:

Jullie met je rotforum ook. Je wordt er hebberig van.
:expressionless::drooling_face:

57 likes

:grinning_face_with_smiling_eyes::+1:t2::+1:t2:

1 like

Je honger is gestild tot dat je weer trek krijgt in een nieuwe nog mooier watch. Duidelijk geval van de zeer aanstekelijk ziekte genaamd horlogeritus impuls. Voorlopig is er geen medicatie voor.
Sterkte gewenst. :rofl: :+1:

3 likes

:grinning::grinning:
Graag gedaan, veel plezier van je nieuwe aanwinst

2 likes

Weer een mooie :grin: veel plezier ermee

1 like

Voor je het weet, praat je tegen jezelf.

“Ja dit is een deal die ik nooit meer tegen kom, ja echt, ok nog ééntje dan”

2 likes

Vanavond na een paar biertjes de volgende?
Heerlijke aankopen, dat zeker :+1:

1 like

Waar zag je deze aanbieding als ik mag vragen? Ben ook al lang op zoek naar een Glycine…

1 like

Oh dit gevoel herken ik zo.
Trouwens, op dit moment zelfs. :crazy_face:

2 likes

Komt me totaal niet bekend voor…:nerd_face:

2 likes

Deze kun je echt niet laten lopen, gelijk heb je😀!

1 like

Ik snap echt niet waar dit over gaat. :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Deze heb ik ook gekocht. Topklok!
Doe ik zeer graam om !
Lekker military, maar kan ook onder een pak met de juiste band!

2 likes

Pas op hoor, en luister niet naar die besmette forumleden, boefjes zijn het, Maar deze horloge zou ik toch ook niet kunnen laten liggen.

2 likes

Eenmaal hier is er geen weg meer terug, zou Hugo de Jonge ook vaccinaties voor deze pandemie inkopen? :smiley:

4 likes

heeey, denk aan ons, hé :smile: :smile: :smile:

1 like

Ja je krijgt een gratis vaccinatie bij ieder 10e horloge. :ok_hand:

4 likes

Denk je :roll_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

#stopmetstoppen!!

1 like

Och, ik begon met tientjes horloges en toen lagere middenklasse en daar is het bij mij bij gebleven. Heb er nog steeds veel lol in en heb er nog maar 33 of zo… Maar af en toe wat anders kopen en af en toe weer wat verkopen, houdt het leuk.

5 likes