Het moet nu echt stoppen

Ik hoop van wel en dan mooie merken als IWC, Meistersinger, Glycine, Omega, en…en…en… :joy::joy::joy:

1 like

Laat me niet lachen!
:joy::joy::joy::joy::joy:

Wel gave dingen hoor die Combats, heb er zelf ook ééntje gehad. Nog steeds spijt van dat ie weg is :smirk:

1 like

Stoer ding!

Mijn “truc” om niet teveel horloges te kopen en er wat langer van te genieten is gewoon door alleen horloges in het hogere segment te kopen.
Ik ben pas een paar maanden besmet met het virus, maar tot nu toe lukt het aardig. Maar iedereen doet het op zijn manier natuurlijk. Have fun!

1 like

Ja doen.

Je moet elk horloge op zichzelf zien, deze Combat is de duurste niet. Gaat je vrouwtje echt niet door lopen .
Gewoon kopen, omdat tie zo mooi is.

Het moet nu (nog niet) stoppen.
Nog ff volhouden.

1 like

Dit gevoel deel ik met je :joy::sweat_smile:

1 like

Het ligt eraan waar je voor jezelf die grens bepaalt. 500? 1000? 5000?
Een Meistersinger is voor mij persoonlijk al hoger segment. Die heb ik ook 1000x liever dan een Rolex bijvoorbeeld. Smaak is ook persoonlijk daar in.

1 like

Ik voel me niet aangesproken maar pas wel op met dat soort uitspraken. Misschien moet iemand wel 2 jaar sparen voor 500 euro. Ook hier is de grens voor iedereen anders. Als je normaal horloges van 80 euro koopt is bijv 800 euro mega veel geld.

2 likes

Ja 5000 ongeveer is max waar ik nu naar kijk. Rolex vind ik zelf dat hoger bedrag niet waard. Vind alleen een Explorer of OP wel mooi maar ik kijk wel of ik het geduld heb om daarvoor door te sparen. Voorlopig eerst 2 andere toppers.
Kwaliteit en of ik het horloge mooi vind is het belangrijkste overigens. Niet het geld an sich.

Maar op dit moment wil ik gewoon niet 10 horloges hebben. Dan geniet ik er zelf gewoon minder van. We zien over een tijdje wel hoe lang die uitspraak blijft staan.

1 like

Niets aan veranderen… lekker inhalig blijven… niets mooier als uitkijken naar een nieuw :watch:

Mee eens. Dubbel en dwars

Maar, ik durfde dit zo te benoemen ivm deze uitspraak van de TS.

Dus hiervan uitgaande lijkt t mij wel dat de combat impulsief betaalbaar is voor @John

Mooi hoor! En geef je gewoon over en geniet ervan :wink:

Helemaal mee eens, ben nog paar weken lid hier en loop op straat steeds naar vreemde polsen te kijken wat voor horloge ze om hebben.
Films op TV idem, weet vaak niet eens waar het over gaat!!!

Overigens die Glycine combat heb ik ook, loopt beangstigend nauwkeurig, ik heb er wél een leren band opgezet.
Die Nato strap is niet helemaal mijn ding.

Niks op MP zetten hoor, gewoon hier; kunnen wij verder met de verslaving :joy: :joy:

Tja , en nu wil ik er nog een Airman bij.
Wordt soms een beetje moe van mezelf :innocent:

Ik schat een kleine maand :joy:

1 like

Ja zo blijf je bezig. Ik heb pas weer drie horloges besteld. Maar na een tijdje gaat het weer kriebelen. Je verkoopt een paar, koopt een paar en zo blijf je lekker bezig.

5000 is voor mij veel te veel geld. Ja verspreid over jaren met meerdere horloges maar zeker niet per horloge.
En Rolex heb ik nog niet eens 50 cent voor over :joy:

Prettig als je zo kan praten :smirk:

Mmmjaaaa laten we het daarop houden :joy::joy::joy:

1 like

Nee ik bedoel niet dat 5000 niks voor me is, moet daar lang voor sparen. Bedoel dat ik niet een lelijk horloge koop voor 5000 alleen omdat hij duur is.

Komt me bekend voor hahahaha.
Maar ik merk wel dat wat ik heb, ook wel bij meerdere mensen voor komt: het is een hobby van pieken en dalen. Ik heb tijden (gehad) dat ik mega gepassioneerd ben/was, maar ook jaren dat ik bijna niet naar horloges om keek. Ups and downs. Dat zul je ook nog wel krijgen.

Ik mag nog niet verkopen hier :disappointed:

Ah ok, dan begreep ik je verkeerd. Ik ken je niet dus voor hetzelfde geld strooi je met biljetten. Als de wind goed staat mag je wat naar mij toe strooien wou ik zeggen. Hahahaha.

Echt niet :+1: