Het moet toch niet gekker worden....Zeldzame Steinhart!

1 like

Kom op heren; ik hoor graag eerlijk, wie van jullie er op geboden heeft en er vandoor wil gaan met deze zeldzaamheid! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zijn volgende zeldzame horloge wa in de verkoop gaat is een Casio F91W :slight_smile:

1 like

Op de site van Steinhart wordt elk bod vanaf 380,- euro geaccepteerd😏

3 likes

Dit is net zo zeldzaam als een vrouw zonder twee borsten…

1 like

is het niet gewoon nederlands: rare (van “raar”) :smile:

1 like

De enige zeldzame Steinhart, is die met een omdoos zonder scheur, toch?

5 likes

Ook net zo zeldzaam als een vrouw zonder scheur…
:slight_smile:

3 likes

Tsja, die zat eraan te komen… :smile:

1 like

In het geval van de vrouw zonder…waardeloos!

2 likes

Om het even te plaatsen,
Deze is ‘rare’ omdat die de zwarte wijzerplaat heeft, die is niet meer in productie en (aan de biedingen te zien) wel best gewild!

:smile:

Bizar…, maar tja vraag&aanbod heh…

Is hij nou wel of niet zeldzaam? :smile:

1 like

Ligt eraan of we A-cup als vol meetellen…

1 like

Of een exemplaar waarvan de lume kleur van wijzers en indices overeenkomt

3 likes

Nou ja, er wordt in ieder geval goed op geboden en de vraagprijs wordt gewoon betaald. Dus kennelijk is ie toch wel gewild. :confused: En zeldzaam is natuurlijk een heel relatief begrip. Feit is wel dat ik in het echt heel wat minder Steinharts zie dan Rolexen. :wink:

Edit: Als ik erover nadenk. Ik heb nog nooit een Steinhart in het echt gezien. Da’s toch wel zeldzaam! :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Is de “red” dan ook zeldzaam?

Tsja als er rare bij staat moet ik hem hebben. Gooi ik deze wel in de verkoop… :wink:

[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/SteinhartBackSea2_zpsd606dc5e.jpg.html]

[/URL]

Dat is wel een hele rare! :smile:

Er wordt inderdaad behoorlijk betaald voor de eerste generatie OVM’s. Voor die van mij ook 600 geboden gekregen. Helaas was het een marktplaatsidioot. :wink: Heb maar besloten 'm te houden. Misschien gaat 'ie ooit nog eens in de verkoop, de signalen zijn (getuige Ebay) goed.

1 like