Sorry, ik vind het helemaal niets. Ik heb ze wel
en ook geprobeerd maar ik blijf het maar (z)ielige
bandjes vinden die ook nog eens voor geen meter
zitten…
tja, op die grote joekels van je vind ik ze ook meestal niet lekker. ze ogen dan ook te iel.
De originele James Bond nylon strap was overigens een zogenaamde RAF style strap. Deze had gewoon een nylon keeper en geen metalen keepers. Hier een tutorial hoe je deze zelf kunt ombouwen. Mijn vader heeft het gedaan en wil niets anders meer.
Zelf ben ik niet zo handig en houd het bij de conventionele sluitingen.
Sorry, ik vind het helemaal niets. Ik heb ze wel
en ook geprobeerd maar ik blijf het maar (z)ielige
bandjes vinden die ook nog eens voor geen meter
zitten…
Nu hoogst modieus, dus komt wel een eind aan. Even wachten… en je loopt voor gek
Ziet er op goed uit, maar zijn ze niet ergens gewoon makkelijk te verkrijgen, want om dat nou zelf te gaan beknatselen!
dreski Schreef:
Ik ben gezegend met iele polsen.
De originele James Bond nylon strap was overigens
een zogenaamde RAF style strap. Deze had gewoon
een nylon keeper en geen metalen keepers. Hier een
tutorial hoe je deze zelf kunt ombouwen. Mijn
vader heeft het gedaan en wil niets anders meer. http://www.thewatchforum.co.uk/index.php?showtopic
=81588
Zelf ben ik niet zo handig en houd het bij de
conventionele sluitingen.
De originele James Bond nylon strap was overigens
een nylon keeper en geen metalen keepers. Hier een
vader heeft het gedaan en wil niets anders meer. http://www.thewatchforum.co.uk/index.php?showtopic
=81588
Zelf ben ik niet zo handig en houd het bij de
conventionele sluitingen.
Watchgecko heeft ze gewoon in het assortiment. Erg fijne banden.
De originele James Bond nylon strap was
overigens
een nylon keeper en geen metalen keepers. Hier
een
vader heeft het gedaan en wil niets anders
meer.
Ik vind van al die plaatjes die hierboven getoond zijn alleen de leren banden van Glenn een beetje er uit zien. Al die stoffen bandjes, met de meest “achterlijke” kleuren, ik vind het helemaal niks. Het zit (mij) niet, het ziet er niet uit…
Ach, het is mijn mening maar hoor, daar zal niemand wakker van liggen…
Ik heb een stuk of vier horloges op (semi) nato en met wisselend succes.
Ik geloof dat ik ten eerste een gewone sluiting met gesp prefereer boven zo’n omvouwding.
Voorts op een wat kloeker horloge vind ik die bandjes niet genoeg gewicht in de schaal leggen. Oon zorgen die omvouwnato’s dat een kloek horloge nog hoger komt te liggen, en dat wil ik meestal niet.
Een grotere keus in semi-nato’s (met gewone gesp sluiting dus) zou mij goed uitkomen !
Hier mijn Mortima thermometerhorloge, waarvoor ik zocht naar een Nato met een rode streep in het midden, aansluitend bij de blokjes op de wijzerplaat, de streep op deze Nato heeft dezelfde breedte als dat blokjespatroon, erg blij mee (
Een draadje waar ik eens goed ga zitten. Ik vind nato’s ook echt cool en heb er al een hele doos vol mee
Voor mijn smalle polsen past het perfect en het zit comfortabel.