Sinds een paar maanden probeer ik zoveel mogelijk verschillende natos te scoren op ebay voor zo weinig mogelijk geld. Ik heb er inmiddels 18 van 20mm en twee van 22mm. Daar moet ik er dus nog wat van hebben. Het wordt echt een verslaving en het combineren is gewoon heel leuk en gaat zo heerlijk vlot. Ik zoek nog naar een mooi opbergsysteem. Ze zitten nu in een doos gepropt en dat is eigenlijk niet mooi.Ik dacht dat het leuk was om een topic alleen maar te vullen met fotos en verhaaltjes over je Nato of Zulu banden. Ik trap dus maar even af en ben benieuwd naar al jullie combis.
Leuk topic. Ik draag zelf alleen in de warme maanden op NATO, maar word wel getriggerd om ook eens wat te gaan combineren. Word vervolgd dus en laat in de tussentijd de inspiratie maar komen.
Superbandjes. Comfortabel, wasbaar, goedkoop, makkelijk verwisselbaar.
Zelf ben ik er even klaar mee en zit ik in de ‘dikke banden-fase’ maar ze blijven super.
Nato is my middle name :+ Trouwens, die Zulu’s zitten pas echt lekker. Nee, ik ben nog lang niet uitgenatoed of uitgezulud ( Moet ik zeggen dat ik lerenbandjes sinds kort ook ontdekt heb (tu)
Hebben jullie het ook dat de gesp niet lekker in het midden uit komt. Omdat de afstand van de gesp tot de eerste lus te klein is?
Ben net bezig met mijn leverancier om deze afstand naar 3cm te zetten, omdat het gespte bij mijn gemiddelde pols niet lekker uit komt.
Ben benieuwd of ik hierin alleen sta.
Hebben jullie het ook dat de gesp niet lekker in
het midden uit komt. Omdat de afstand van de gesp
tot de eerste lus te klein is?
Ben net bezig met mijn leverancier om deze afstand
naar 3cm te zetten, omdat het gespte bij mijn
gemiddelde pols niet lekker uit komt.
Ben benieuwd of ik hierin alleen sta.
Inderdaad, maar het belemmerd me toch niet. Ze zitten heerlijk en toch nog steeds de mooiste combo’s. Goed bezig Rob (tu)
Moet zeggen dat veel horloges er goed uitzien op een nato/zulu!
Draag momenteel eigenlijk (als ik 'm een keer draag) alleen deze op nato. Vooral omdat ik de originele stalen band netjes wil houden. Horloge ooit nieuw gekocht en ziet er nog zeer goed uit. Al m’n andere duikers draag ik op rubber. Voelt nét wat steviger en staat en draagt erg goed op een duiker, imo. Maar nato’s staan zeker op goede tweede plaats!(tu) Misschien dat m’n toekomstige SKX007 uiteindelijk ook wel op nato gaat. Maar die is er ook echt voor gemaakt, lijkt het!
Sorry, ik vind het helemaal niets. Ik heb ze wel en ook geprobeerd maar ik blijf het maar (z)ielige bandjes vinden die ook nog eens voor geen meter zitten…