Het nieuwe jaar

Allereerst wil ik iedereen een voorspoedig en vooral gezond 2010 wensen, waar we 10 jaar geleden nog bang waren dat alle computers zouden crashen en dat we zonder stroom zouden te komen zitten, hebben we het afgelopen decennium in mijn ogen goed overleefd :wink:

Ik start dit topic omdat ik benieuwd ben wat voor een horloges er bij de forumleden in de planning staan.
Welke horloges gaan jullie aankomend jaar (waarschijnlijk) aanschaffen?
Of zien jullie wel wat er op jullie afkomt?

Ik zal aftrappen met:

Indien het budget en vooral mijn ouders het toelaten, wil ik voor mijn 17de verjaardag mezelf een Archimede Arcadia cadeau doen.


Prachtig!

Daarnaast wellicht nog een Parnis (of ander leuk goedkoop horloge) om de honger te stillen :wink:

als je op je 17 al aan zo mooi horloge begint wat een mooi elegant horloge is
dan heb je het horlogevirus al goed te pakken.
Ikzelf hoop als mijn vrouw me goed gezind is een Omega speedmaster
aan te schaffen.
Iedereen hier op het forum een zeer goede 2010 gewenst met hoop ik veel
leuke aankopen.
AntonSV :)-D

Eerst een gezond 2010 uiteraard, en zolang ik nog niet van m’n wish-list kan wegstrepen zal er zo nu en dan wat leuks de revue passeren.

gr Ron

Voor mijn vrouw(Susan) een Breitling Superocean Heritage38 besteld bij William en als het goed is,draag ze het volgende week.

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst.

Radjoe

Mooi in zijn eenvoud die breitling. Zo kan het dus ook;-)

Dat vind mijn vrouw nou ook :wink:

Radjoe

Mijn op een na kleinste formaat heren horloges een jaren 50

Alle goeds gewenst voor 2010!!!

mvg, Frans

Vanuit warm maar ondertussen ook donker Zuid West Florida (Sanibel Island) wens ik jullie allen ook goed en gezond 2010!

Voor wAt betreft horloges: MKII’s, een Favre en alles wat een interessante duiker is, staat op mijn lijst!

Menno

Iedereen het beste voor het komende jaar. Dat iedereen maar mag krijgen wat hem toekomt en wat meer :wink: Dat het ook maar een vruchtbaar horlogejaar mag zijn, zodat we hier elkaar weer mateloos mee kunnen vermoeien.

Iedereen van ons forum en hun familie een gezond en voorspoedig 2010 gewenst.

Groeten
Jack

Allereerst iedereen een voorspoedig en gezond 2010.
Heb het afgelopen jaar afgesloten met het aanscaffen van twee Seiko chrono’s met het automatisch caliber 6138.
Hoop dat ze niet te lang op zich laten wachten.

Een gezond 2010 voor iedereen en een 'vruchtbaar’horlogejaar(tu)

gr Ron

voor mij dit jaar wijnig of geen horloges.
moet een nieuwe auto komen, keuken is net verbouwd, en we gaan de kamer en de douche ook flink onderhanden nemen, lenen beginnen we niet aan dus blijft er wijnig over voor 2010 om mijn horloge hobby te bevredigen.
maar ik geniet des te meer van de aankopen en foto’s van de leden hier.
dat vind ik ook schitterend om te lezen en de foto’s te kijken.
mvg arie.

Beste wensen voor 2010 allemaal!
Wanneer het mij lukt om dit gehele jaar rookvrij te blijven, trakteer ik mezelf in de laatste maand van 2010 op een Omega Seamaster Aqua Terra met zwarte of blauwe wijzerplaat(co axial movement) en bruine leren band.
Voor de rest van het jaar heb ik dan ok geen horloges in de planning staan.
Ik draag dagelijks mijn sturmanski 3133 tot die tijd en mijn Boctok Amphibia
Groeten
Marijn

Ook namens mij, iedereen een mooi en gezond 2010:)-D

Deze Dornblueth staat al sinds oktober 2009 in bestelling. Eind maart wordt hij geleverd:

:} (foto heb ik even van iemand anders “geleend”).

Nico

Er staat nog wel wat op het lijstje ja.

Er is al een Seiko Alpinist SARB063 onderweg en eigenlijk zoek ik nog een aantal Speedmasters. Eentje met een zilveren plaat en een Mark III, IV en 4.5. Daarnaast nog een Rolex GMT met keramische bezel en een Rolex Yachtmaster.

En als er eentje lukt in 2010 ben ik blij
 :)-D

Allereerst de beste wensen. Sprekende over wensen voor 2010; Breitling Colt Automatic 2, Breitling Superocean Chrono, Omega Seamaster en een Rolex GMT 2. De eerste drie moeten wel lukken, laatste wordt lastig :wink:

als het goed is wordt deze volgende week van mij :smiley:

voor de rest niks in de planning, maar een mooie PO zou wel lekker zijn

iedereen een gezonde 2010 toegewenst

Ik heb er vele in de planning staan voor het komende jaar. Maar deze twee zijn favoriet:

Groeten,

Martin

Er staat niks in de planning, maar ik ben wel erg tevreden met m’n Ball en ik zag dat ze nog wel wat andere mooie modellen hadden
 Als ik nog eens in de buurt van een Ball dealer kom, zal ik nog eens een kijkje nemen. Je weet maar nooit :slight_smile:

Gelukkig 2010 !

Groet
Mark