Het nieuwste van Chopard

Ter ere van de partnerschap met de Mille Miglia heeft Chopard 2 nieuwe horloges uitgebracht.

De Mille Miglia Classic Chronograph Tribute to Sir Stirling Moss

En de Chopard Mille Miglia GTS Power Control 2025 Race Edition

Ik vind ze wel geslaagd als klassiek ogende chronografen maar mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar GTS Power Control Race Edition.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Info komt uit onderstaande stukje

13 likes

Mooie layout bij de Mille Miglia Classic Chronograph op de datum na. Waarom moet die er tussen gefrot worden. Het is geen gezicht zo :man_shrugging: dus voor mij niet.

Helemaal mee eens, zou zo veel beter zijn geweest gewoon zonder datum

De Stirling Moss is cool :sunglasses:, maar dat datumvenster hadden ze weg moeten laten

Wel geinig maar niet meer dan dat. Persoonlijk zou ik liever een classic variant met zwarte plaat hebben op een rubberband die naar vanilla ruukt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klinkt als……

7 likes

:point_up_2:t3: dat inderdaad :sunglasses:

1 like

Leuk, maar allebei net niet……….

De Tribute to Sir Stirling Moss heeft me net iets teveel afgekapte cijferindexen en de GTS Power Control wijzerplaatindeling kan me niet bekoren, ook qua kleur niet trouwens (te klassiek / chique voor een sportief horloge vind ik).

1 like

Precies dit :point_up_2:

1 like

Ik was afgelopen dinsdag bij de start en mocht ook de paddock op. Heb de Chopard stand wel gezien, maar kon mn aandacht niet van de auto’s af krijgen :joy: veel te mooi allemaal wat er langskwam!

Heb overigens ook zelden zoveel dure horloges op één plek gezien bij alle gasten, maar ik behoorde ook niet helemaal tot die doelgroep geloof ik :see_no_evil: Was wel leuk sfeer proeven en eentje die van de bucketlist af kan

4 likes

Ik ga ook voor de GTS. En een datum erbij vind ik altijd wel een must, die hebben ze hier ook een leuke feature gegeven.

1 like