Het ontbrekende merk, nieuwe aanwinst

Zoals mischien opgevallen heb ik interesse in de Japanse merken, met 2 Citizens, 4 Seiko’s en een Casio was er toch nog een vragend leeg vakje in mijn opbergdoos. Inmiddels ben ik erachter dat daar nog een Orient in moest. Mijn keuze is gevallen op een blauwe Mako, pastte nog net in het budget en in had er al veel over gelezen.

Hij is binnen en ik moet zeggen dat hij erg fraai uitziet, welke foto je ook ziet, in het echt is de kleur zoveel mooier. In helder licht is hij blauw, in wat donkerder meer naar zwart. De wijzerplaat heeft een mooie glans.

Ik zal binnen kort een uitgebreidere review geven.
Voor nu is mijn conclusie dat je veel waar voor je geld hebt.

Mijn beste,

Deze Orient is een welkome aanvuling voor jou verzameling horloges met een Aziatische insteek!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit begeerlijke horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Daar kan je nooit mee misgaan en de blauwe plaat is geweldig mooi. Vooral in het zonnetje. (tu)

Ik wacht op je uitgebreide review, met foto’s (?).

Mooi hoor!

Gefeliciteerd. Altijd goed die Mako.

Mooie keuze! De wijzerplaten van Orient zijn altijd heel veelzijdig qua kleur. Ben benieuwd naar je review!

Groeten zijn grotere broer, de Mako XL waarvan eveneens het blauw eraf spettert!

Heel mooi klokkie!! Proficiat met je nieuwe aanwinst.

gefeliciteerd mooi horloge!

Proficiat, Oriënt is altijd veel klok voor zijn geld (tu)

Ik heb vorige maand dezelfde gekocht. Veel horloge voor weinig geld. De blauwe plaat is inderdaad prachtig. Gefeliciteerd met je aankoop!!!

Mooie aanwinst en grtjs van z’n grote broer:)

Gr,

Lone Ryder

Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Ik vind de secondewijzer ook erg leuk.(tu)

Mvrgr, Andre

Stiekem toch mooie klokjes die Mako’s. Veel plezier ermee!!!

Ja, die is ook mooi !

lone ryder Schreef:

Mooie aanwinst en grtjs van z’n grote broer:)

http://i867.photobucket.com/albums/ab233/elehmann/
Klokken/IMG_0004-1.jpg

Gr,

Lone Ryder

Mensen, bedankt voor de reacties. Heb hem nu 3 dagen om en hij loopt -5 seconden per 24 uur, niet gek.

Even een update, ik draag hem nu een paar dagen en de nauwkeurigheid is nu -1,5 seconde per 24 uur. (overdag dragen, s’nachts face up).
Dat is bijzonder nauwkeurig lijkt mij.

mooi horloge, ik heb zelf ook 'n orient gekocht ik heb hem 'n maand om en hij loopt prima en draagt erg fijn.
ik hoop dat je er veel plezier mee krijgt.:slight_smile:

Mooie klok. Ik heb hem zelf ook enhet is een van mijn favorieten!

Groeten van zijn gele neefje