Ik heb vorige maand dezelfde gekocht. Veel horloge voor weinig geld. De blauwe plaat is inderdaad prachtig. Gefeliciteerd met je aankoop!!!
Gefeliciteerd met dit mooie horloge. Ik vind de secondewijzer ook erg leuk.(tu)
Mvrgr, Andre
Stiekem toch mooie klokjes die Mako’s. Veel plezier ermee!!!
Ja, die is ook mooi !
lone ryder Schreef:
Mooie aanwinst en grtjs van z’n grote broer:)
http://i867.photobucket.com/albums/ab233/elehmann/
Klokken/IMG_0004-1.jpgGr,
Lone Ryder
Mensen, bedankt voor de reacties. Heb hem nu 3 dagen om en hij loopt -5 seconden per 24 uur, niet gek.
Even een update, ik draag hem nu een paar dagen en de nauwkeurigheid is nu -1,5 seconde per 24 uur. (overdag dragen, s’nachts face up).
Dat is bijzonder nauwkeurig lijkt mij.
mooi horloge, ik heb zelf ook 'n orient gekocht ik heb hem 'n maand om en hij loopt prima en draagt erg fijn.
ik hoop dat je er veel plezier mee krijgt.
Mooie klok. Ik heb hem zelf ook enhet is een van mijn favorieten!
Ja, die is ook mooi. Zou zelf nog wel voor de oranje kunnen gaan.
Nu ook de powerreserve gemeten en die is 48 uur. Ook dat is perfect, de spec’s zeggen 40 uur.
Ik zit ook al een tijdje te tobben om ook maar eens Mako aan te schaffen. Maar ik ben benieuwd of de wijzerplaat van de blauwe Mako glinsterend is of, net zoals de zwarte, mat is?
Wacht overigens nog met smart op je review
YvoStaudt Schreef:
Ik zit ook al een tijdje te tobben om ook maar
eens Mako aan te schaffen. Maar ik ben benieuwd of
de wijzerplaat van de blauwe Mako glinsterend is
of, net zoals de zwarte, mat is?Wacht overigens nog met smart op je review
De wijzerplaat is niet mat, hij heeft een soort inkt achtige glans. Erg mooi. Vind wel dat je het blauwe pas echt goed ziet bij daglicht. op andere momenten lijkt hij meer zwart maar dan wel mooier dan dat matte van de zwarte Mako.
Ik zou zeggen koop de blauwe dan heb je twee in een.
De review komt er wel, eerst een tijdje dragen.
Naar aanleiding van je enthousiaste post, heb ik diverse reviews gelezen over dit horloge. En die zijn bijna allemaal positief! De prijs/kwaliteit is heel goed en wat jij ook al aangeeft; de kleur van de wijzerplaat schijnt heel erg mooi te zijn.
Om dit zelf eens te aanschouwen en te ervaren heb ik hem ook maar besteld
Hopelijk komt de pakjesman snel…
Leuk dat je er een besteld hebt. Welke kleur ga je voor ?
De blue mako! Ik heb al meerdere horloges met een zwarte wijzerplaat, dus het werd eens tijd voor een blauwe…
Mitch70 Schreef:
Naar aanleiding van je enthousiaste post, heb ik
diverse reviews gelezen over dit horloge. En die
zijn bijna allemaal positief! De prijs/kwaliteit
is heel goed en wat jij ook al aangeeft; de kleur
van de wijzerplaat schijnt heel erg mooi te zijn.
Om dit zelf eens te aanschouwen en te ervaren heb
ik hem ook maar besteldHopelijk komt de pakjesman snel…
Of jullie houden hier gewoon even over op. Straks moet ik er ook nog aan geloven. Vind het een mooi horloge , dus als er over gepost wordt komen de koopkriebels
Een advies: vervang de pushpins. Die zijn wat zwak.
Ok, goede tip, baat niet dan schaadt het niet. Zijn dit de standaard 1,8 mm dikte of de dikke die Seiko ook gebruikt ?