Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Mijn voornaam; Diederik “op z’n engels” :+1:

1 like

Kruder & Dorfmeister … heerlijk

1 like

Als je 16 bent, dan is een fake emailadres wel handig voor de vrouwtjes (msn, weet u nog?). Ik typte zomaar wat, en hotmail kwam met dit voorstel :sweat_smile:

1 like

Gewoon, m’n voornaam.

2 likes

Wil is mijn voornaam, en ik loop zelden op de indexen.
:sob:

6 likes

Voor m’n 16e verjaardag (geboren in '96) kreeg ik een Pulsar van m’n ouders, ik had hem zelf uitgezocht. M’n oom droeg altijd een horloge, een Prisma, en op een gegeven moment wilde ik er ook één.

1 like

daarom

en daarom

ik heb nog wel een aantal redenen…:star_struck:

6 likes

Heel makkelijk, ik heet Dirk en ik ben CAD tekenaar, had weinig zin in dubbele letters.

1 like

image

2 likes

Kay :facepunch:t2:

1 like

Deze is ook mooi van de F40
Laat hem erg mooi zien in detail

3 likes

Mijn naam is het eerste nummer van het mooiste album ooit opgenomen, in mijn ogen / oren.

Talk Talk - Laughing Stock (1991)

En gebruik het al jaren.
(Tapphead ook af en toe trouwens)

:blush:

6 likes

Mijn droom horloge was zo’n 14 jaar geleden al de Rolex Day Date met “the president” bracelet. De Rolex is er inmiddels, echter nog niet het model waarmee mijn HF avontuur begon ruim 11 jaar geleden…

1 like

Hahaha, zo had ik het nog niet eerder bedacht.
Nee, ik keek als een goudvis als ik een jointje had gerookt. :joy: En die “bp” vonden wij gewoon grappig ofzo :smile:

2 likes

Ook de mijne is gaming gerelateerd. Inmiddels alweer ruim 20 jaar geleden speelde ik een online spel genaamd Chron-X vrij intensief (…tegenwoordig zouden we dat een game-verslaving noemen ;-)). Het was het allereerste online verzamelbare kaartspel, een beetje zoals Magic: The Gathering of Pokemon, maar dan met virtuele kaartjes. Dat was nog heel radicaal destijds: dat je echt geld gebruikt om virtuele dingen te kopen. “Het zijn toch maar pixels op een scherm” of “bytes op een server”, riep iedereen. Tegenwoordig niet meer weg te denken.

Het spel had een cyberpunk thema, zeg maar een beetje zoals de films Blade Runner of Ghost in the Shell of Johnny Mnemonic. “Dialstatic v1.0” was een kaart die ik graag speelde. Het was een software hack - een soort programma dat je kon spelen om het je tegenstanders moeilijk te maken - en de naam refereerde aan de ‘bel-ruis’ die je hoort wanneer je op het internet inbelde met een analoog modem.

De naam is altijd blijven hangen. Geen idee waarom. Het hielp dat het niemand anders 'm gebruikte en ik dus nooit iets van ‘dialstatic81’ hoefde invoeren of zo. Grappig is dat veel mensen er hier en op omegaforums ervan uit gaat dat het iets met wijzerplaten te maken heeft. Dat is niet zo, puur toeval.

7 likes

Dao komt van daoisme (of taoisme in oudere spelling), een stroming uit de klassieke Chinese filosofie die me erg aanspreekt :ok_hand:t2:

Heeft niks met horloges te maken, maar ben ik regelmatig gaan gebruiken in bijv games.

Oja en niet van

image

:joy:

6 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

Casper en Rennsport.
wat een Duitse Autofabrikant als bijnaam voor zijn Vlaggenschepen gebruikt. En omdat ik (dit jaar hopelijk weer :smile:) bijna elk weekend te vinden ben op of rond de Nordschleife.

1 like

Grappig, heb gevaren met de Street Dragons, ook uit DH :rowing_man:t2:‍♂️

2 likes

Ik hou van Aqualands

1 like