Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

3 likes

uit 1971, dat is wel een erg oude hond dan :grimacing::grimacing::wink:

5 likes

Ik heb zo veel exen, dus ik ben altijd d’r ex :grin:

15 likes

Dat weten de nieuwkomers niet en af en toe een vernieuwende en aanvullende update kan toch géén kwaad, toch?
Ik doe hier niet aan mee omdat ik gewoon Jo ben…en ja uit 1953 :wink::wink::wink:

1 like

Mijn gebruikersnaam uitgelegd.
T8T is een zelfverzonnen afkorting van
T is The
8 is Eight
T is Ties

The Eight ties. Mijn favoriete decenium.
De muziek, de horloge rage met swatch en de Casio invasie, de kubus, Miami Vice, The A team, mijn heerlijke jeugd met veel avonturen.
Toen films nog echt goed waren, en auto’s nog op loodhoudende benzine reden en spierballen hadden.

De twee T’s staan ook voor de T’s van TissoT. 8 is oneindig en het lievelings getal van Jaquet Droz, een horlogeontwikkelaar van langgeleden.

Dit was ik nog vergeten… de compact disc werd geïntroduceerd. Dat betekende een geluid dat de muziek vrijhield van kraakjes en tikken dat door sommige muziekluisteraars van LP’s als storend werd ervaren.

6 likes

Eerste 2 letters van m’n achternaam en dan m’n voornaam… as simple as that :eyes:

Nope, geen dokter dus.

1 like

Nee, die is nog maar 6,5 jaar. De baas is 47…

1 like

CDG van Charles de Gaulle en zijn geniale Citroën SM waar ik een rondje in heb mogen doen. Ik was 14, op een prachtig Frans landgoed kwam de SM van de Gaulle uit de garage gerold en ik heb een rondje gereden. Deze herinnering is me altijd bij gebleven.
En aangezien CDG ook een liefhebber en verzamelaar van horloges was heb ik deze naam gekozen. Leek me passend.

Dit verhaal is deels gebaseerd op de waarheid

9 likes

Toen mijn kinderen nog klein waren, mochten ze via internet een online spel spelen in een virtuele wereld, waar alle kinderen pinguïns waren.

Dit spel was wereldwijd en als bezorgde vader, wilde ik ongemerkt een tijdje een oogje in het zeil houden om pesten en eventuele sick minded adults die zich voor kind uitgaven in de gaten te houden. Ik ben zelf toen ook lid geworden en heb hen een tijdje in dat wereldje gevolgd vanuit een aangrenzende kamer, van waaruit ik hen ook met elkaar kon horen praten.

Na het eerste half uurtje, begon ik me te vervelen en ben ik als pinguïn in het spel gaan reageren op opmerkingen die mijn kinderen al spelend maakten. Toen ze in de gaten kregen dat een andere pinguïn op hun beeldschermen reageerde op hun gesproken opmerkingen, hadden ze plezier 2.0 en toen uitkwam dat het hun vader was, hebben ze zich rot gelachen.

Sorry voor het lange verhaal maar als spelers in dat spel waren onze namen: ThaSon, ThaDaughter ennn ThaPapper… :blush:

27 likes

Precies! En ik maak er gewoon elke keer een ander verhaal van.

“Wanna know how I got these scars?” :clown_face:

7 likes

Nieuwe discovery op NF al gezien? :ok_hand:t2:

:joy::joy:

Daarom is er een zoekfunctie

Een, maar om het overzichtelijk te houden kan dat ook in de voorgaande topics :slight_smile:

2 likes

Hahahahaha. :joy::joy:
Stik, mijn Havermouten Pap door de neus naar buiten.
Ik ging stuk.

1 like

Ooit eens bedacht: XinuniX
Is een palindroom: ik zie nu niks.
Nooit meer vanaf gekomen.
Maar werkt makkelijk aangezien hij niet door anderen gebruikt word. Dus kan hem op meerdere plekken gebruiken.

7 likes

Ik dacht dat het een helderziende taaalkundige uit een strip van Asterix en Obelix was.
:joy:

8 likes

:joy::joy: had ook zo maar gekund!!! :see_no_evil:

Patrick was weg, Bert2 vond ik suf, Bert4 was al weg dus dan maar Patrick2.
(Eerlijk gezegd, ik heb er destijds helemaal niet over nagedacht en nu zit ik met een suffe naam hier.)

4 likes

Leuk! Die ken ik nog wel. Street Dragons vaarden toch in Zoetermeer of Leidschendam?