De boot lag in mijn tijd (2002-2005) in Overschie maar het team kwam voornamelijk voor uit haagse bedrijven uit de infra (aannemers, adviesbureaus, gemeente). Mooie tijd. Wedstrijd tijdens Leiden’s ontzet was een van de leukste
Wat denk je…
Dan heb ik wedstrijden tegen je gedaan. Ik zat er sinds 2003 bij. In Leiden waren de wedstrijden absoluut de leukste en gezelligste!
Street Dragons waren een praktisch ongetrainde maar oersterke tegenstander weet ik nog.

Ook mooie herinneringen aan wedstrijden in Bern.
Simpel; “Johan” was al bezet.
En zou gaan wij weer terug in de tijd. @anon50762135EV weer terug, @logie weer terug. Zelfs @HarveyDent is weer gesignaleerd.
Gewoon wat letters uit de namen van mijn kinderen gebruikt, je moet toch wat he😁
Sierra Hotel; Nato alfabet voor mijn initialen.
Ook wel uitgesproken als Shit Hot door de US-military.
Heb al decennia een tik voor mooie mechanieken, spreekt wellicht voor zich op HF… vond mechanique te klef,
Ik vond Jan Doedel een mooie Nederlandse vertaling van Jonh Doe, hoewel het niet dezelfde betekens heeft, maar soit.
Je houdt van Franken watches ?
Nee ik heet gewoon zo
Hier ook via de Rijschool Venlo…
Rijschool Keizersveer… Daarna met name in de witte uitvoering ge-camel-ed in duistere gebieden…
Dat was opleiding '93, naargeestig opgebroken land in Zuid Europa eerste helft '94…
Tsjonge Ik ook…1992.
Na 2 maanden Venlo een jaartje in Harskamp personeel vervoer in de 4tonner en Willys jeep.
Galf, verbastering van Gelf (nogal onaantrekkelijke genetically engineered lifeform, ik zie mezelf meer als advanced (of vul zelf in)
Lang geleden begroette mijn oom mij vaak met een nep Russisch accent een zware verbastering van mijn naam Jeroen; Proenski Kaproensky! riep hij dan
Veel later deze naam online gaan gebruiken voor fora en dergelijke.
Ik denk niet dat dit werkt!!
De zoekfunctie hier wordt m.i. hoofdzakelijk gebruikt als het over horlogegerelateerde onderwerpen gaat.
Tenminste ik zou niet op het idee komen om binnen deze zoekfunctie te gaan kijken of hier iets te vinden is over nicknames.
Als ik zoiets in een recent gemaakt topic zie voorbijkomen, kan ik (als ik daarin geïnteresseerd ben) dit openen.
Ben ik er niet geInteresseerd in sla ik het over.
Maar het oppakken van een reeds bestaand topic kan natuurlijk ook…
Hopelijk spreekt het voor zich, maar een toelichting kan geen kwaad:
Een Ogenblik verwijst natuurlijk naar de tijd maar met ogen een blik werpen op onze instrumentjes geeft het een gecombineerde betekenis.