Ik heb ook gezocht in de zoekfunctie, tag woorden die ik heb gebruikt zijn: gebruikersnaam- forumnaam - nicknames - hoe kom je bij je naam ect. Na 40 topics voorbij zijn gescrolt en niks tegengekomen wat er op lijkt. Ben ik deze Topic begonnen.
Tevens is er genoeg animo zo te zien.
Hoop hierbij @Drebin voldoende te hebben geinformeerd.
Ah, en andere bezorgde ouders vormen op die manier een substantieel grote groep deelnemers en zo winnen die koters natuurlijk nooit eens op eigen kracht een spelletje…
Avatar is een afbeelding/plaatje/foto of een film uit 2009. wel een vette film:muscle:
heeft het niks met gebruikersnaam te maken🤗
In mijn geval simpel, mijn voornaam en initialen van mijn achternaam
Hier lichting 93(mei), rijopleiding in Veldhoven en vervolgens gevaarlijke stoffen opleiding, vervolgens gestationeerd in het prachtige Havelte alwaar ik mij af en toe dood heb verveeld…
Alleen de Watersnoodramp in 1993 was een lichtpuntje in het nut van de militaire opleiding, 2 weken aaneengesloten ingezet geweest, echt wel indruk gemaakt de ellende die er toen ontstond door hoogwater.
Nog een prachtige bedankbrief gekregen van de koningin en 250 gulden bonus uitkering mogen ontvangen.
Maak je maar geen zorgen hoor, ze spelen hun ouweheer vierkant weg…
…en van de Isle of Man, gek genoeg, al weet niemand echt waarom:
aldaar te zien op alle lantaarnpalen, op auto’s, ijshoorntjes, bierviltjes, de stoomtrein, je kunt het zo gek niet bedenken! Overigens heeft Sicilië wel beter weer…
40 jaar ziekte van Crohn, dus het rammelt nogal van binnen
Werkelijk, dat wist ik niet! Franse horloges dan zeker toch?
gozer
Hij heeft vroeger zeker een Lip horloge gehad volgens de website.
Om eerlijk te zijn, Geen flauw idee of De Gaulle horlogeliefhebber was.
Ik heb wel in z’n SM gezeten. Maar mijn gebruikersnaam komt niet van de beroemde Generaal.
Al ben ik vorig jaar wel bij zijn graf geweest.
Eigenlijk is mijn naam gebaseerd op mijn favoriete dolfijn, die de bijnaam Charles de Gaulle heeft. Ik ben namelijk dolfijnentrainer.
Clint Eastwood is een
Mijne komt uit een zieke geest
Mijn kleine neefje praatte al voor ie kon lopen honderduit (familietrekje!) maar de e in mijn voornaam Jeroen kon ie niet goed uitspreken.
Hij wees vanaf kleins af aan naar mij en riep dan “JAroen!”
Zodoende.
Zit je nou de draak te steken met dit topic…
Haha, wat een grap inderdaad. Leuk! En wij zijn in Leiden overigens een keer onze trommelaarster kwijtgeraakt door die lage bruggetjes… 🥴.
Ben nog even in een oude doos gaan rommelen vandaag:
On topic: mijn nickname is een samentrekking van (een deel van) mijn voor- en achternaam. Een collega - eveneens uit mijn ‘haagse tijd’ - noemde mij steevast wilfox-dot-com (het was immer de internet bubble, begin van de zero’s)… Heb daar altijd om moeten lachen en is me altijd bijgebleven. De avatar spreekt voor zich bij deze nickname volgens mij…
Wie, ik??
Persoonlijk vind ik het betreurenswaardig dat zoveel mensen zich op dit forum verstoppen achter één of andere onnozele nickname.
Dirk Ustbunny