Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Die van mij is zo simpel ; dat hoef ik niet eens uit te leggen. :grinning:

1 like

Hallo, mijn gebruikersnaam is gewoon iets dat ik makkelijk kan onthouden omdat ik ook zo heet. Maar ik ben hier terecht gekomen omdat ik iets te verkopen heb. En nu moet ik blijkbaar eerst hier met mensen over dingen praten voordat dat mag…dus ok, hallo allemaal! Maarre…ja, ik heb dus echt eigenlijk niks over horloges te zeggen…behalve dan dat ik ze niet draag, maar ik heb er nu wel een (er is iemand overleden, die heb ik dus niet vermoord he, gewoon van ouderdom) en nu heb ik dat horloge en ik googelde het net en zo kwam ik hier. Iemand heeft net paar maanden terug precies dezelfde verkocht. Dus zodoende…Misschien moet ik hier een nieuw topic van maken (maar ik heb nog niet door hoe dat moet) (en ik vind dit op zich niet heel interessant alhoewel ik begriip dat er veiligheidsmaatregelen ingebouwd zitten) Groeten, Claartje

7 likes

Welkom Claartje :+1:t2:.

Je hoeft niets te vertellen, je bent in dit topic aanbeland maar het is zomaar een van de vele topics. Het is een goed gebruik dat nieuwe leden een voorstel-topic aanmakrn maar ook dat is niet verplicht!

dat wordt een hele straffe onderneming om je naar TL-2 te struggelen als je geen intresse in horloges hebt :joy: Dan kan je beter gewoon op marktplaats zetten.

2 likes

Ons (Noordelijke) oeroude geloofssysteem. Zonneteken voor zover ik weet. Ook wel misbruikt door extreem rechts, maar jammer dan, blijft een mooi teken.

1 like

O gelukkig! Dan haal je zeker geen tl-2šŸ˜‰

Denk je? Is dat zo moeilijk ja? Ja…Marktplaats…ik zie hier net dat iemand precies zo een verkocht heeft voor…nou…meer geld dan de gemm marktplaats bieder heeft denk ik. Maar ik had al iets gezien van Catawiki. Ik kijk wel verder natuurlijk. Maar ach, dit onderwerp gaat niet over horloges…

Nee he dat dacht ik al dus heb t er maar extra bijgezet :stuck_out_tongue:

2 likes

Er zitten op marktplaats geen mensen met geld? Wat voor horloge is het? :thinking:

Nou…nouja…geen idee eigenlijk…Ik kijk altijd op Marktplaats voor tweedehands dingen dus ik heb mss ook geen goed beeld. Een dinges…een Dornbluth.

Maar wat moet je precies doen om hier te mogen verkopen dan? En hoe ga ik betrouwbaar overkomen als ik heel lang hier met mensen over ditjes en datjes praat? Ja ik bedoel…kan wel hoor, daar niet van…maar Catwiki en Marktplaats willen dat ook niet, hoe zit dat dan precies?

De acht stropdassen.

Laat ik toevallig ook een set stropdassen in mijn kledingkast hebben hangen.
Maar voordat dit topic de kleding richting opgaat, ik heb twee blauwe schoenen en een set blauwe sokken gekocht dat ik kan dragen bij mijn horloge met blauwe krokoband. Speciaal voor mijn horloge gekocht. Nou vraag ik mij af of ik nog een blauwe tie heb. :billed_cap::jeans::tshirt:🧩

3 likes

Ja doe dan ook maar ja…als je toch al zover bent. Kan al voor weinig en neemt nauwelijks plaats in.

Altijd al vechtsport gedaan (ninjutsu). Komt uit Japan en is de vechtsport van de ninja. Battosai is een personage uit een film. Hij was ooit huurmoordenaar, had het licht gezien en wou niet meer doden… Had toen een zwaard laten maken met de snijzijde aan de binnenkant van de Katana in plaats van de buitenkant… kort samengevat haha. Film is zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

5 likes

Welke film was dat dan Adil?

Hoi…alweer…ehm…ik zie niet hoe ik een ā€œvoorstel berichtā€ kan maken (licht wss aan mij, niet zo handig met computers) (op die andere thread kon ik niet meer reageren, maximaal 3 nieuwe berichten per thread als je nieuw bent)

Filmreeks heet ā€˜Runouni Kenshin’.

1 like

De Brabantse vertaling van mijn voornaam . En ik ben duiker.:ok_hand:

3 likes

Erg leuk topic!

Als geboren Waterman en liefhebber van vooral Japanse duikers, was de forumnaam ook snel geboren. De avatar zal dan ook vast duidelijk zijn… :yum:

2 likes

Uiteraard, uiteraard!! :laughing: Loving it!

2 likes