Mijn nickname is gewoon een goed bedoeld advies.
Onze tijdzone
Ik wilde een GMT en nog een ander horloge ernaast
Een GMT is altijd +1
Zo was het bedoeld, toen ik hier aankwam, maar dat flipperen hé…
Touché. Denk ik…
…'t klinkt allemaal heel geloofwaardig wat je schrijft, en dat op zo’n mooie vrijdagavond. Have fun!
Behalve in de zomer(tijd). Toch?
Excuses daarvoor!
Volgens mij is het meer dan enkel praten met andere mensen. Ook een waardevolle bijdrage aan het forum leveren is een voorwaarde meen ik.
Samengevat: kom je enkel om te verkopen, dan is mijn advies om je tijd (en teleurstelling) te besparen en gewoon MP opzoeken.
Sowieso kijken heel veel HF’ers ook gewoon op MP.
Zitten we nog steeds +1 t.o.v. onze Britse zomertijdvrienden
Oh oké, ik dacht dat we op enig moment op +2 zaten.
EDIT: Is ook zo tov GMT lees ik zojuist. De ‘Britse zomertijdvrienden’ zitten dan zelf op +1.
En Bob Marley zegt:
scherp
Mijn gebruikersnaam is ontstaan uit het feit dat ik arbeidsongeschikt ben verklaard. Afgekeurd dus. In die zin heb ik dus " Alletijd". Wat in de praktijk nogal tegenvalt en ik me nog regelmatig afvraag hoe ik vroeger, toen ik nog fulltime werkte en ook al ziek was, alle ballen hooghield.
En nogmaals: Nee, ik ben niet zielig.
Ik zou op internet kunnen opzoeken of Charles DeGaule een horloge liefhebber was. Als militair is timing belangrijk, dus het kan zijn dat de man een horloge droeg waarmee hij een band had.
In ieder geval droeg Napoleon een Breguet. Of het een polshorloge of zakhorloge was weet ik niet precies. Of was het Sir Winston Churchil die een Breguet had?
ik vinger alleen
Smeerlap. Ik train alleen wilde dolfijnen die in vrijheid leven.
Ooit mijn bijnaam op de 27MC…
En natuurlijk mijn initialen.
Zowel Churchill als de Gaulle droegen een Lip horloge. Dat weet ik wel.
Een gebruikersnaam die ontstaan is uit een situatie.
Ik vermoed dat u creatief moet zijn om toch met aardige horloges in de weer te kunnen zijn.
En niet meer kunnen werken lijkt mij loeizwaar als werkfan.
Dus u draagd hoofdzakelijk duikhorloges? Divers zoals een Omega deepsea
Zeg maar “je” hoor tegen “u” Anders ben ik ook nog een ouwe lul
Ja, die beesten hebben echt training nodig